Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut i mammapermisjon om ca en måned, og tenker at jeg ikke ska tilbake i jobben som jeg har nå etter permisjonen, av flere forskjellige grunner som ikke trenger å nevnes her. Tenker da å si opp jobben i slutten av permisjonen slik at jeg slipper å komme tilbake der. Men da må jeg jo såklart ha en ny jobb. Lurer derfor på om noen av dere vet om nav tilbyr ulike kurs for at en skal komme seg ut i jobb raskt. Da tenker jeg ikke på jobb kurs. Men forskjellige jobber man kan kurse seg til. 

Vet heller ikke helt hvilke type kurs det skal være, veldig usikker på hva jeg har lyst til å jobbe med... hadde også vert gøy med en jobb jeg kunne ha hjemmefra. 

Tar imot alt av tips med et stort TAKK! Er nesten litt desperat etter å finne meg noe nytt, slik at jeg slipper å engste meg for å gå tilbake i samme jobb..

TS

Anonymkode: 00fb8...c31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anyone?

Skrevet

Om du sier opp jobben selv, står du bakerst i køen hos NAV når det gjelder kurs og annen hjelp. De langtidsledige og de som uforskyldt mister jobben stiller foran deg i køen.

Anonymkode: 03f40...f59

Skrevet

Arbeidsgiver KAN kreve at du jobber oppsigelsestiden etter permisjonen er ferdig. I praksis skjer dette trolig sjelden, men det er altså mulig.

Anonymkode: eee2b...caa

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du sier opp jobben selv, står du bakerst i køen hos NAV når det gjelder kurs og annen hjelp. De langtidsledige og de som uforskyldt mister jobben stiller foran deg i køen.

Jeg bare spør. Men som du ser så spør jeg også etter andre tips og råd fra dere som har noe. 

TS

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Arbeidsgiver KAN kreve at du jobber oppsigelsestiden etter permisjonen er ferdig. I praksis skjer dette trolig sjelden, men det er altså mulig.

Anonymkode: eee2b...caa

Ja, skjønner det.

Skrevet

Du får gjøre som oss andre som ikke trives i jobben, søke på ny.

Evt ta kurs og betale dem selv mens du er i permisjon. 

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får gjøre som oss andre som ikke trives i jobben, søke på ny.

Evt ta kurs og betale dem selv mens du er i permisjon. 

Lurer bare på om NAV har noe.

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer bare på om NAV har noe.

Nav.no kan være et godt sted å lete.

Anonymkode: 22329...014

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...