AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #1 Skrevet 30. januar 2019 Dere virker nemlig litt pripne, eller litt... det virker ikke som om dere omfavner sexen helt, hvis dere skjønner hva jeg mener. For meg som mann blir sexkvaliteten redusert av å ikke kunne komme inni dama. Anonymkode: 8004b...433
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #2 Skrevet 30. januar 2019 Jeg blir sår etter sex, sæd på toppen av det er som salt i åpent sår. Jeg sendte nettop nakenbilde til kompisen min fordi jeg vil ha 69 med fingern hans i ræva, men jeg er vel prippen kun fordi jeg ikke vil ha sæd i skjeden. Hva er telefonnummeret til nærmeste kloster? Anonymkode: a2344...4c8 6
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #3 Skrevet 30. januar 2019 Du kan si at kvinner er pripne, men jeg kaller det «å ikke ville bli gravid, og være bitchen som krever barnebidrag de neste 18 årene». Anonymkode: 441b9...fe2 8
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #4 Skrevet 30. januar 2019 Ja skikkelig pripne er vi: med sæd i musa så blir det lettere sopp, kløe og andre greier og dermed går det fort dager og uker før man klarer å ha sex igjen. Med sæden utenfor musa så er man klar igjen med engang, og kan ha sex hver dag, så ja...det virker som om du vet hva du snakker om 🙄 Anonymkode: d13ad...96f 12
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #5 Skrevet 30. januar 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere virker nemlig litt pripne, eller litt... det virker ikke som om dere omfavner sexen helt, hvis dere skjønner hva jeg mener. For meg som mann blir sexkvaliteten redusert av å ikke kunne komme inni dama. Anonymkode: 8004b...433 Slapp av, den blir ikke varig redusert. Du blir nok en flott pappa og ektemann en dag. Anonymkode: 4264f...e53 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #6 Skrevet 30. januar 2019 Hva mener du med i dere? Nedentil eller generelt? Jeg liker å svelge framfor å få det inni meg da sæden ødelegger bakteriefloraen min der nede. Tror det er vanskelig for menn å forstå. Men du må gjerne komme og lukte meg nedentil dagen derpå så skjønner du hva jeg mener😏 Men så er jo folk forskjellig, og det er jo bra! Anonymkode: d6c01...61f 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #7 Skrevet 30. januar 2019 Hehe, ok, innser at "prippen" inviterte til motangrep. Svarene som har kommet så langt tyder på at: 1. folk flest blir fornærma av å bli oppfatta som prippen 2. det utelukkende er av praktiske hensyn at dere ikke vil ha sæd i dere (ja, nedentil, ab..61f), og at dere liker sex og har et bra sexliv. Takk for meg. Anonymkode: 8004b...433 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #8 Skrevet 30. januar 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan si at kvinner er pripne, men jeg kaller det «å ikke ville bli gravid, og være bitchen som krever barnebidrag de neste 18 årene». Anonymkode: 441b9...fe2 Du vet at man kan bli gravid av å "hoppe av i svingen", eller? Jeg har ikke noe imot å få sæd inn i meg, men det er mer renslig og enklere å vaske vekk om han ikke kommer inni meg. Vi har et godt sexliv. Anonymkode: 9dc6a...670 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #9 Skrevet 30. januar 2019 Jeg tåler ikke p-piller. Kjæresten min har ikke lyst å bruke kondom. Derfor vil jeg ikke at han skal komme inni meg. De gangene han har kommet inni meg har det hendt at et-eller-annet skjer der nede sånn at underlivet mitt lukter ganske ille. Føler meg ikke akkurat så sexy når jeg vet at musa stinker. Tror ikke han syns det er en turn-on med reke-mus heller. Anonymkode: 68699...689 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #10 Skrevet 30. januar 2019 Knull henne i røven. 😂 Anonymkode: de9bc...74b 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #11 Skrevet 30. januar 2019 For min del så er det av praktiske hensyn ja. For det første det klinet som kommer snikende etterpå, det er ikke morsomt. Og dagene etterpå så er bakteriefloraen endret, det kan svi, klø og lukte. Ikke morsomt det heller. Anonymkode: 5e345...1f6 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #12 Skrevet 30. januar 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe, ok, innser at "prippen" inviterte til motangrep. Svarene som har kommet så langt tyder på at: 1. folk flest blir fornærma av å bli oppfatta som prippen 2. det utelukkende er av praktiske hensyn at dere ikke vil ha sæd i dere (ja, nedentil, ab..61f), og at dere liker sex og har et bra sexliv. Takk for meg. Anonymkode: 8004b...433 Ingen ble fornærmet, vi gjør narr av deg fordi du formulerte deg dårlig. Det morsomste er hvor lukket du virker for mange ting her; har DU et bra sexliv? Har sexpartneren din et bra sexliv? Det virker ikke sånn om du kun er bekymret for mannens nytelse under de få sekundene han spruter. Anonymkode: a2344...4c8 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #13 Skrevet 30. januar 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet at man kan bli gravid av å "hoppe av i svingen", eller? Jeg har ikke noe imot å få sæd inn i meg, men det er mer renslig og enklere å vaske vekk om han ikke kommer inni meg. Vi har et godt sexliv. Anonymkode: 9dc6a...670 Ja jeg vet det utmerket godt! Skrev jeg noe om at jeg bruker den metoden? For som du skriver selv så er det ikke en veldig trygg metode for å unngå graviditet, som var hovedpoenget mitt. Jeg alltid opererer med; «no glowe, no love». Frem til den dagen jeg et klar for barn, blir all penetrering utført med kondom (i tillegg til p-piller. Om jeg blir gravid med dobbelt opp beskyttelse, ja da er det virkelig meningen at det barnet skal være). Om ikke mannen liker der, ja da får han og klare seg uten sex Anonymkode: 441b9...fe2 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #14 Skrevet 30. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Knull henne i røven. 😂 Anonymkode: de9bc...74b Vil helst ikke ha sæd der heller jeg altså🙈 Lite deilig det som kommer ut etterpå. Sæd blanda med bæsj. Løvly. Anonymkode: d6c01...61f 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #15 Skrevet 30. januar 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Knull henne i røven. 😂 Anonymkode: de9bc...74b - Seksualitetsforumet har en nedre aldersgrense på 16 år. Anonymkode: d5421...7d8 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #16 Skrevet 31. januar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen ble fornærmet, vi gjør narr av deg fordi du formulerte deg dårlig. Det morsomste er hvor lukket du virker for mange ting her; har DU et bra sexliv? Har sexpartneren din et bra sexliv? Det virker ikke sånn om du kun er bekymret for mannens nytelse under de få sekundene han spruter. Hrmpfh!! Lukket? Moi?!? Folk flest blir fornærma av å bli kalt lukket. Men det stemmer som du antyder, jeg har ikke et bra sexliv. Hva får deg til å tro at jeg har en sexpartner? Men det stemmer overhodet ikke at jeg kun er opptatt av min egen nytelse. Snarere tvert imot (og det har visst vært et problem). Det må være lov å stille et spørsmål uten at det betyr at det er det eneste som betyr noe for meg. Men nå sporer vi av. Anonymkode: 8004b...433 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #17 Skrevet 31. januar 2019 Huff ja. Jeg vil ikke ha sæd inni meg fordi jeg får lett sopp av det. Kjæresten kler på seg kondom fordi han ikke takler sin egen sæd Omtrent alle mannfolka jeg har vært borti har hatt en utfordring med å få for mye sæd på egen kropp... Pripne meg har i det minste en god grunn Anonymkode: 37f0d...f11 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #18 Skrevet 31. januar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hrmpfh!! Lukket? Moi?!? Folk flest blir fornærma av å bli kalt lukket. Men det stemmer som du antyder, jeg har ikke et bra sexliv. Hva får deg til å tro at jeg har en sexpartner? Men det stemmer overhodet ikke at jeg kun er opptatt av min egen nytelse. Snarere tvert imot (og det har visst vært et problem). Det må være lov å stille et spørsmål uten at det betyr at det er det eneste som betyr noe for meg. Men nå sporer vi av. Anonymkode: 8004b...433 Er det ikke bedre å få seg en fast sex partner/kjæreste da får du tryggere sex, og en evt graviditet ville ikke være en ulempe. Anonymkode: 4d054...98b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå