Gå til innhold

Bikini for stor kropp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en stor jente/dame som tenker å gi litt mer blaffen og gå i bikini selv om jeg ikke "har kropp til det". Det finnes et stort utvalg av flott mote under denne kategorien, men jeg lurer litt på hva som passer best, og hva som ser best ut/gjør at jeg klarer å blende inn best. Jeg og noen venninner skal på tur til Tenefrie og jeg tenker å finne noen passende antrekk. Jeg er godt over gjennomsnittet i størrelse, med ganske stor og rund mage, store bryster, brede hofter og rumpe🙄 Ser det greit ut med bar mage da? Eller bør jeg gå for high waist?F.eks at navlen er synlig eller at man ser at man har heng? Jeg kjenner jeg ikke er 100% der enda, men ser på det som en grei generalprøve før jeg forsøker meg i sommer også. Setter pris på alle svar som kommer 🙂

Anonymkode: 34016...a76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig liker jeg high waist (Har selv litt mage og hofte, og synes dette snittet er finest men smak og behag) Det viktigste for meg er at rompa ikke henger utenfor bikinitrusa eller at jeg må dra opp bikinitrusa hver gang jeg reiser meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...