AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #1 Skrevet 30. januar 2019 Kort oppsummert!! I dag (31.01) sa jeg opp leieavtalen. Det er 3 mnd oppsigelsestid. Jeg betaler leie forskuddsvis den 25 hver måned. Når må jeg senest flytte ut? Når betaler jeg siste leie? Dette opplegget var litt nytt for meg. Det er første gang jeg leier.. så er ikke helt kjent med dette.. takker for svar Anonymkode: a2b34...bbb
altflyter Skrevet 30. januar 2019 #2 Skrevet 30. januar 2019 Vil tro du må flytte ut innen 25 april og da skal betale siste leie 25 mars
stan Skrevet 30. januar 2019 #3 Skrevet 30. januar 2019 Du har ut april måned. Men det er mulig å å avtale et tidspunkt som passer for deg og utleier. Du har ansvar for husleie ut april måned. Men hvis utleier tar over boligen tidligere så trenger du ikke betale for mer enn den tiden du faktisk disponerer boligen.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #4 Skrevet 30. januar 2019 21 minutter siden, stan skrev: Du har ut april måned. Men det er mulig å å avtale et tidspunkt som passer for deg og utleier. Du har ansvar for husleie ut april måned. Men hvis utleier tar over boligen tidligere så trenger du ikke betale for mer enn den tiden du faktisk disponerer boligen. Så da betaler jeg siste leie 25 Mars for April? Takk for svar Anonymkode: a2b34...bbb
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #5 Skrevet 30. januar 2019 Du må bare dobbeltsjekke i kontrakten at leieperioden du betaler for går fra den første til den neste 1. Anonymkode: 5c05a...4e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå