AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #1 Skrevet 30. januar 2019 Personlighet eller utseende? Selvfølgelig, en viss kombinasjon er jo bra, men har inntrykk av at mannfolkene er litt enklere der enn damene. Anonymkode: b56e3...e87
Resignert Skrevet 30. januar 2019 #2 Skrevet 30. januar 2019 Et lurt blikk, selvsikkerhet. Og en fin rumpe. 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #3 Skrevet 30. januar 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Personlighet eller utseende? Selvfølgelig, en viss kombinasjon er jo bra, men har inntrykk av at mannfolkene er litt enklere der enn damene. Anonymkode: b56e3...e87 Er dame da, men får inntrykk av at set er utseende når det gjelder til sex for da er det det det går i. Anonymkode: 66b57...1d6
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #5 Skrevet 30. januar 2019 Personlighet, tilstedeværelse, åpen og direkte, stemningen oss mellom, at hun er troverdig, ikke ting som skurrer osv, bærer kroppen sin bra, fornøyd med seg selv (påvirker holdning mye), ansiktsutrykk, KOMMUNIKASJON, øyne og blikkontakt, hvordan og at hun får meg til å føle meg trygg etc, interessert, entusiastisk, nyskjerrig, at hun tør si ting, har ryggrad, gir faen i bagateller, sjarm (men ikke psykopatsjarm, altså sjarmerer for å oppnå ting, type viljestyrt sjarm), bustehår, kjemien vår, lukt, stemme, tonefall, villskap, forsiktighet, utstråling, livlighet osv osv. Sexappeal kommer uten en spesiell type kropp, men er personlig lettere åpen for jenter som har «søte» ansiktstrekk heller en «pene». Anonymkode: 78f25...394 2
Gent82 Skrevet 30. januar 2019 #6 Skrevet 30. januar 2019 (endret) Rompa Endret 31. januar 2019 av Gent82 2
Caipiroska Skrevet 30. januar 2019 #7 Skrevet 30. januar 2019 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Personlighet, tilstedeværelse, åpen og direkte, stemningen oss mellom, at hun er troverdig, ikke ting som skurrer osv, bærer kroppen sin bra, fornøyd med seg selv (påvirker holdning mye), ansiktsutrykk, KOMMUNIKASJON, øyne og blikkontakt, hvordan og at hun får meg til å føle meg trygg etc, interessert, entusiastisk, nyskjerrig, at hun tør si ting, har ryggrad, gir faen i bagateller, sjarm (men ikke psykopatsjarm, altså sjarmerer for å oppnå ting, type viljestyrt sjarm), bustehår, kjemien vår, lukt, stemme, tonefall, villskap, forsiktighet, utstråling, livlighet osv osv. Sexappeal kommer uten en spesiell type kropp, men er personlig lettere åpen for jenter som har «søte» ansiktstrekk heller en «pene». Anonymkode: 78f25...394 Åå, dette 🙌🏼
Gjest Paramount Skrevet 31. januar 2019 #8 Skrevet 31. januar 2019 Den personligheten som ligger i kropp og utseende holder for sex. Personlighet ut over det betyr ingen ting, så fremt personligheten ikke er så tragisk at den overskygger det meste. Snakker nå ut fra lysten på sex. Foretrekker i rl å vite hvem jeg har sex med.
Master1 Skrevet 31. januar 2019 #9 Skrevet 31. januar 2019 Personlighet ,ærlighet . åpenhet .og ikke minst at hun er selvsikker og ikke minst trygg på sin EGEN sekualitet... våger .... og våger...å by på seg selv og nyter det...
Gjest Mysticgirl Skrevet 1. februar 2019 #10 Skrevet 1. februar 2019 Et lekent smil og blikk, så har du han der 😂
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #11 Skrevet 1. februar 2019 11 minutter siden, Mysticgirl skrev: Et lekent smil og blikk, så har du han der 😂 Men det må mer til for å framkalle en sprut. Anonymkode: 87dbb...1d1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #12 Skrevet 1. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men det må mer til for å framkalle en sprut. Anonymkode: 87dbb...1d1 ? Anonymkode: 53aaf...b02 2
Gjest Mysticgirl Skrevet 1. februar 2019 #13 Skrevet 1. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det må mer til for å framkalle en sprut. Anonymkode: 87dbb...1d1 Nå snakker vi tenning og ikke sprut 😂
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #14 Skrevet 1. februar 2019 Godt humør, smil, god / varm personlighet, litt figur, gjerne noen kilo ekstra, rumpe. Anonymkode: 7882c...6aa
John McClane Skrevet 1. februar 2019 #15 Skrevet 1. februar 2019 Telys! Neida, menn tenner vel på like forskjellige ting som alle kvinner tenner på når det er motsatt tilfelle. Det er uendelige ting og kombinasjoner og det finnes neppe to like svar. Men å si at menn er enklere blir for enkelt, menn er ikke nødvendigvis enkle men de bruker færre parametre i sin evaluerings prosess da menn ofte ser direkte mot løsningen og ikke de forskjellige valgene og mulighetene. Kvinner derimot er opptatt av alle de valgmulighetene som finnes, går i dybden og bruker mye lenger tid på å ta et endelig valg. Mannen finner raskt grunner for å ta et raskt valg og hvis utseende og kanskje utstrålingen passer ham så kan han føle at han har sjekket nok. Kvinnen derimot ville nok gravd forbi dette og sjekket grundigere. Disse forskjellene er kjent mellom kjønnene og brukes i mange sammenhenger også for å vise at de som tolker menn som enkle i slike sammenhenger rett og slett har gjort en for enkel jobb med å undersøke😉
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #16 Skrevet 1. februar 2019 Kle deg naken og bare stå der. Det er nok for meg. Anonymkode: be1de...953 1
Gjest Alterego666 Skrevet 2. februar 2019 #18 Skrevet 2. februar 2019 Det blir feil å si at utseende ikke betyr noe, men kroppspreferansene mine er all over the place. Derimot tenner jeg på en rak rygg og et fast blikk og en åpen og uforskende holdning til kropp og sex. Det MÅ være tilstede skal tenningen vedvare over tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå