AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #1 Skrevet 30. januar 2019 Bruker du foundation/bb/eller andre ting som jevner ut huden til hverdags (de dagene du skal ut av huset selvfølgelig) når du f.eks skal på kjøpesenter, på skolen, jobb? Anonymkode: fb552...d89
Sokkar Skrevet 31. januar 2019 #2 Skrevet 31. januar 2019 Når jeg var under 25 brukte jeg foundation nesten daglig.
gjest99 Skrevet 31. januar 2019 #3 Skrevet 31. januar 2019 Ja, nesten daglig. Ikke spesielt opptatt av sminke ellers, men har store fargeujevnheter i ansiktet som gjør at jeg tyr til foundation.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #4 Skrevet 31. januar 2019 Ja, som regel bruker jeg en tynn foundation fra bobbi brown Anonymkode: efe7f...80b
Gjest Lexie Grey Skrevet 31. januar 2019 #5 Skrevet 31. januar 2019 Jeg dekket til hele ansiktet med foundation fra jeg var 15-18. Så fikk jeg en kjæreste som syntes jeg burde gå mer naturlig. Men det var veldig vanskelig i og med at jeg hadde/ har problemhud med kviser og sånn, men etterhvert fikk han meg mer og mer trygg. Nå dekker jeg kun her og der hvor det trengs hvis jeg skal ut av huset, og sminker meg mer når jeg skal i selskap eller noe slikt. Fantastisk å ha kommet dit etter så lang tid med stor usikkerhet og full coverage.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #6 Skrevet 31. januar 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Bruker du foundation/bb/eller andre ting som jevner ut huden til hverdags (de dagene du skal ut av huset selvfølgelig) når du f.eks skal på kjøpesenter, på skolen, jobb? Anonymkode: fb552...d89 Tror du kan regne med at det er de under 25 som er de som faktisk bruker både primer, foundation, concealer, BB krem, pudder og "andre ting" før de tør å gå ut av døra. Anonymkode: eee67...485 5
Ariana807 Skrevet 31. januar 2019 #7 Skrevet 31. januar 2019 Når jeg var under 25, aldri, nå som jeg er 27, aldri Eyeliner brukes daglig, mascara i tillegg når jeg skal «ut». 👍🏻 Thats it 1
Nerine_ Skrevet 31. januar 2019 #9 Skrevet 31. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tror du kan regne med at det er de under 25 som er de som faktisk bruker både primer, foundation, concealer, BB krem, pudder og "andre ting" før de tør å gå ut av døra. Anonymkode: eee67...485 Nei, mange av de som er opptatt av pent lagt sminke bruker mye av det du nevner der, uavhengig av alder.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #10 Skrevet 31. januar 2019 5 timer siden, Nerine_ skrev: Nei, mange av de som er opptatt av pent lagt sminke bruker mye av det du nevner der, uavhengig av alder. De fleste over 25 tør å stikke ut for å hente posten eller ta en kjapp tur på Kiwi uten å legge full sminke, så jeg holder hardt på mitt om at det er nok flest av dem under 25 som føler de "må" legge full makeup før de tar en rask tur på kjøpesenteret Anonymkode: 1d3f1...f1f 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #11 Skrevet 31. januar 2019 For et halv år siden gikk jeg med sminke hver dag, liksom hele pakken! Også gikk jeg videre til bare concealer og settingspudder. Nå i det siste har jeg ikke gått med noe, veldig deilig! Har fått mye bedre hud etter jeg sluttet med sminke🙂 er 17 år. Anonymkode: e3702...8f8
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #12 Skrevet 31. januar 2019 Jeg begynte med foundation da jeg var 35. Anonymkode: ee38e...112
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #13 Skrevet 1. februar 2019 Jeg har så stygg hud at jeg føler ihvetfall at jeg må bruke foundation hver gang jeg skal ut døra, men jeg skulle ønske jeg hadde så fin hud at jeg slapp. Skjønner ikke hvorfor de som har pen hud naturlig uten kviser, arr og porer hvorfor prakker de ansiktet fullt av alt mulig da? Anonymkode: fb552...d89 3
Gjest Lexie Grey Skrevet 1. februar 2019 #14 Skrevet 1. februar 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har så stygg hud at jeg føler ihvetfall at jeg må bruke foundation hver gang jeg skal ut døra, men jeg skulle ønske jeg hadde så fin hud at jeg slapp. Skjønner ikke hvorfor de som har pen hud naturlig uten kviser, arr og porer hvorfor prakker de ansiktet fullt av alt mulig da? Anonymkode: fb552...d89 Føler med deg og lurer veldig på det samme. Blir nesten irritert når jeg ser bl.a sminkevideoer av jenter som har plettfri og babymyk hud som dekker den til med cocealer, foundation, bronzer, contouring, pudder og gudene vet hva. Om jeg hadde hatt så naturlig fin hud som mange har, hadde jeg gått ut døra med den største selvtilfredshet uten en prikk med noe på huden!
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #15 Skrevet 1. februar 2019 Akkurat nå, Moondance skrev: Føler med deg og lurer veldig på det samme. Blir nesten irritert når jeg ser bl.a sminkevideoer av jenter som har plettfri og babymyk hud som dekker den til med cocealer, foundation, bronzer, contouring, pudder og gudene vet hva. Om jeg hadde hatt så naturlig fin hud som mange har, hadde jeg gått ut døra med den største selvtilfredshet uten en prikk med noe på huden! Men du vet sånne sminkevideoer på youtube så har de jo alltid kameraet langt vekk og med et lys som gjør at huden ser helt perfekt ut uten 1 eneste pore.. jeg liker virkelig ikke å se på de som ikke tørr å vise huden ordentlig. Viss man skal f.eks se på videoer angående en foundation jeg lurer på å kjøpe så ønsker jeg jo at man får sett helt inntil og ikke 2 meter unna og i lyssetting som gjør at alt ser perfekt instagrammy ut viss du skjønner. Tatalya er en sånn som faktisk viser huden ordentlig før og etter hun har på foundation Anonymkode: fb552...d89 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #16 Skrevet 1. februar 2019 Nei, men jeg bruker det noen ganger hvis jeg skal på fest. Har ikke så mye greie på sminke, og jeg liker ikke at du kan se at jeg har på sminke på huden. Det ser så unaturlig ut. Anonymkode: af6d4...5b7
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #18 Skrevet 1. februar 2019 Nei. Bruker en sjelden gang en lett bb cream for spesielle hendelser. Anonymkode: 403a1...8c9
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #19 Skrevet 1. februar 2019 Begynte med foundation når jeg var 21-22, trente mye på morgenen før forelesning og blir knallrød Bruker bare bb-cream nå stort sett, med mindre jeg skal pynte meg skikkelig. Anonymkode: 273b8...a27
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #20 Skrevet 3. februar 2019 Ingen sminke de aller fleste dager. Anonymkode: d3b48...c71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå