AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #1 Skrevet 30. januar 2019 Etter svangerskap og alder forandrer mye seg,og slik som magen blir ofte ikke like flat og stram som før. Om vi damer har litt ekstra på magen. Reagere dere mannfolk på det? Er det ekkelt? Hva på kroppen er skikkelig turn off etter vi damer har fått barn? Anonymkode: b0e9e...60c
Resignert Skrevet 30. januar 2019 #2 Skrevet 30. januar 2019 Nei, det er ikke noe som er "ekkelt" med kvinnekropper som har båret frem barn. Iallefall ikke det store flertall. Om dama ikke har for store hangups, er kåt og glad, er det jo bare å kose seg 😊 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #3 Skrevet 30. januar 2019 Ikke dersom det blir gjort en innsats i form av trening og kosthold etter fødsel, når det er mulig helsemessig selvsagt. Men mange kvinner lar seg selv forfalle totalt under svangerskapet (nei, du spiser ikke for to) og forblir slik etterpå, det er ikke tiltrekkende i det hele tatt og direkte ekkelt. Anonymkode: 2e424...ef9 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #4 Skrevet 30. januar 2019 Hva defineres som forferdelig etterpå? Og hva er hangups? Anonymkode: b0e9e...60c 1
Resignert Skrevet 30. januar 2019 #5 Skrevet 30. januar 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva defineres som forferdelig etterpå? Og hva er hangups? Anonymkode: b0e9e...60c Med hangups, mener jeg komplekser og problematisering av evt. forandringer i kroppen. F.eks strekkmerker, hemorroider, vektøkning osv. Altså at dama tenker så mye på hvordan hun ser ut, at det går ut over tenningen hennes. Og dermed gjør sexen dårligere for begge.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #6 Skrevet 30. januar 2019 Så la meg forstå deg rett. En kvinne med et godt syn på seg selv betyr mere enn kroppen i seg selv? Jeg snakker da ikke om en kropp som bare er gitt opp men som jobbes med, og en kvinne som gjør det hun kan for å ta vare på seg selv men visse ting er jo for alltid forandret. Anonymkode: b0e9e...60c
Million Skrevet 30. januar 2019 #7 Skrevet 30. januar 2019 (endret) Det var ingenting i veien med min kropp etter at jeg fikk barn. Magen snurpet seg sammen igjen og ble helt flat i løpet av en uke etter fødselen. Ingen strekkmerker noe sted heller. Så akkurat ut som før. Det var alderstillegget som "tok" kroppen min etterhvert Ca 10 år etter at jeg fikk barn, begynte jeg plutselig å legge på meg da jeg vippet over i 40-års alderen, jeg som alltid hadde vært syltynn. Jeg var veldig overrasket. Trodde ikke jeg hadde evnen til å legge på meg i det hele tatt. Men alderen forandret på det. Kiloene la seg hovedsaklig over magen og rumpa og litt på lårene. Men magen synes jeg var verst, siden jeg alltid har hatt flat mage før. Fikk faktisk litt mer pupper enn før også, men det var jeg jo ikke lei meg for. Er fremdeles innenfor normalvekt, men er ukomfortabel med midjemålet mitt. Har for stor mage etter min smak. Men er for glad i sjokolade til å gjøre noe med det Eventuelle menn hadde måttet godta meg som jeg er. Men jeg forblir nok singel resten av livet. Endret 30. januar 2019 av Million
Resignert Skrevet 30. januar 2019 #8 Skrevet 30. januar 2019 58 minutter siden, AnonymBruker said: Så la meg forstå deg rett. En kvinne med et godt syn på seg selv betyr mere enn kroppen i seg selv? Jeg snakker da ikke om en kropp som bare er gitt opp men som jobbes med, og en kvinne som gjør det hun kan for å ta vare på seg selv men visse ting er jo for alltid forandret. Anonymkode: b0e9e...60c Riktig. Kan egentlig ikke forestille meg at voksne menn kan se dette på noen annen måte. En "barbiedukke" med diverse hangups er da en mye mindre interessant sexpartner enn en kvinne som aksepterer seg selv som hun er, og slipper seg løs. 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #9 Skrevet 30. januar 2019 Kjenner jeg blir veldig betrygger av å lese dette her. Jeg har virkelig komplekser for magen min,men jeg trener hver dag,spiser sundt og bli mer og mer glad i meg selv. Var veldig slank og liten som 20 åring men årene har gitt meg mere former ja. Men ikke alle formene jeg liker. Kun magen som nå henger igjen etter fødsel,har verken slappe eller store lår og rompe. Anonymkode: b0e9e...60c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå