AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #1 Skrevet 30. januar 2019 Så nylig intervju med Brigitte Nielsen. For ei dame og for en selvtillit! Hun er 185 høy, og ser ikke ut til å plages av det. Hun har derimot gjort det til sitt levebrød, sin "greie". Selv er jeg 181 og merker jeg plages mer av høyden min ettersom jeg blir eldre. Jeg har lagt på meg litt i svangerskapene og føler meg for første gang skikkelig stor, liksom. Er ikke alltid jeg orker å ta rommet, slik som kanskje forventes av en så høy dame. Vil bare synke ned i mengden, være anonym. Da ender jeg med å lute, og på tragisk vis bare framheve hvor høy jeg er. Hvor høy er du? Hvordan opplever du å være så høy? Anonymkode: a26a9...533
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #2 Skrevet 30. januar 2019 Hørte podcasten Ingefær der Silje Torp ble intervjuet. Hun fortalte at hun hadde følt på det samme; å føle at man tar stor plass osv, men at det hadde endret seg nå. Hun er forøvrig 179/180 cm. Anbefaler episoden (sjekk itunes eller nettsiden til Sara Lossius) Anonymkode: acb46...c33
SoWhat? Skrevet 30. januar 2019 #3 Skrevet 30. januar 2019 Husker at jeg så i et sånn speil en gang, som gjorde at jeg så veldig høy ut. Var på noe tivoligreier, og ble helt satt ut av hvor flott jeg så ut 😄 er bare 1,60 selv. Ene veninna mi er 1, 85. Syns det er så stilig! Men det er vel sånn at vi alltid vil ha det vi ikke har... 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #4 Skrevet 30. januar 2019 6 minutter siden, SoWhat? skrev: Husker at jeg så i et sånn speil en gang, som gjorde at jeg så veldig høy ut. Var på noe tivoligreier, og ble helt satt ut av hvor flott jeg så ut 😄 er bare 1,60 selv. Ene veninna mi er 1, 85. Syns det er så stilig! Men det er vel sånn at vi alltid vil ha det vi ikke har... Å, hadde jeg vært 160 skulle jeg gått i høye hæler og snertne drakter hver dag 😎 går aldri i hæler nå, og passer meg for å kle meg for søtt og feminint nå. Føler jeg må kle meg "stilig" og androgynt. Men inni meg bor det en liten rosa prinsesse! Anonymkode: a26a9...533 2
SoWhat? Skrevet 30. januar 2019 #5 Skrevet 30. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Å, hadde jeg vært 160 skulle jeg gått i høye hæler og snertne drakter hver dag 😎 går aldri i hæler nå, og passer meg for å kle meg for søtt og feminint nå. Føler jeg må kle meg "stilig" og androgynt. Men inni meg bor det en liten rosa prinsesse! Anonymkode: a26a9...533 Oj. Da er vi ulike, haha. Hater høyhælte sko 😄 men ok å pynte seg sånn en gang i året 🙂 mye bedre å ha lange ben og gå i lave sko osv. Å se stilig ut hele tiden. Ikke uten grunn at modeller må være høye. Syns det er fint altså! Mange vakre lave også, det er ikke det. Men har alltid syns det er flottest å være høy. 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #6 Skrevet 30. januar 2019 180 er høyt. Jeg er mann på 190cm. Synes ca 170cm er passe. Om jeg fikk velge eksakt: 173cm! 🙂 Hehe. Men er ikke så farlig, hatt damer på 160, 164, 167....etc...alle har vært like gode. Den laveste var den beste jeg har hatt sex med. Så det er ikke høyden det står på. Anonymkode: 33ff1...4e0 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #7 Skrevet 30. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: 180 er høyt. Jeg er mann på 190cm. Synes ca 170cm er passe. Om jeg fikk velge eksakt: 173cm! 🙂 Hehe. Men er ikke så farlig, hatt damer på 160, 164, 167....etc...alle har vært like gode. Den laveste var den beste jeg har hatt sex med. Så det er ikke høyden det står på. Anonymkode: 33ff1...4e0 Hva har dette med saken å gjøre? Hvor bra man er til å ha sex? Lurer på om høyden din hemmer deg ved at sirkulasjonen går litt treigt. Anonymkode: 11127...784 10
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #8 Skrevet 30. januar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: 180 er høyt. Jeg er mann på 190cm. Synes ca 170cm er passe. Om jeg fikk velge eksakt: 173cm! 🙂 Hehe. Men er ikke så farlig, hatt damer på 160, 164, 167....etc...alle har vært like gode. Den laveste var den beste jeg har hatt sex med. Så det er ikke høyden det står på. Anonymkode: 33ff1...4e0 Rart at du er så høy utenpå når du er så liten inni deg 🤔 som om noen spurte deg hva du syns Anonymkode: f9375...e95 10
yogabukse Skrevet 30. januar 2019 #9 Skrevet 30. januar 2019 Hei! Jeg er 183 og smeller på meg høye hæler med stor selvtillit. Sist jeg gikk i hæler var i bryllup og jeg var definitivt høyere en de fleste. Jeg har aldri hatt dårlig selvtilitt pga høyden min. Bær høyden din med stolthet. Høye damer og lange bein er FLOTT ❤️ 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #10 Skrevet 30. januar 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: 180 er høyt. Jeg er mann på 190cm. Synes ca 170cm er passe. Om jeg fikk velge eksakt: 173cm! 🙂 Hehe. Men er ikke så farlig, hatt damer på 160, 164, 167....etc...alle har vært like gode. Den laveste var den beste jeg har hatt sex med. Så det er ikke høyden det står på. Anonymkode: 33ff1...4e0 Er klar over at 180 er høyt😂 Ikke så mye man får gjort med det, gitt. Er heller ikke overrasket over at høye menn tiltrekkes av lave damer. Tror det er normen, samtidig som lave menn gjerne prøver seg på høyere damer? Kanskje det er ren biologi, for å sikre avkommet sitt. Justere høyden litt opp eller ned. Der bomma jeg igjen gitt, for mannen min er 188 cm, og vi har fått tre døtre. Håper de kan leve godt med høyden sin. Kanskje ender de med å velge litt lavere mannfolk? Anonymkode: a26a9...533 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #11 Skrevet 30. januar 2019 Jeg er 180 og liker det ikke. Som deg føler jeg bare at jeg er for stor for verden og at jeg liksom ser maskulin ut og ruver. 160 er min idealhøyde. Anonymkode: b8e3a...322
Gjest Malone Skrevet 30. januar 2019 #12 Skrevet 30. januar 2019 Jeg er 174, og kunne gjerne ha vært 180! Elsker høye hæler, og bruker gjerne 15 cm når det passer seg. Ei av mine venninner er vell rundt 10 cm høyere enn meg, og er gift med en som er min høyde. Han har aldri brydd seg, men det plagde henne i starten. Hun lot være å bruke hæler selv om hun likte det før hun traff denne mannen, og kunne ofte kuve seg litt i ryggen. Heldigvis var han sikker nok på seg selv til å få henne til å føle seg trygg, så selvtilliten hennes kom tilbake De stråler ved siden av hverandre.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #13 Skrevet 30. januar 2019 Jeg er akkurat i underkant av 180. Like høy som mannen min. Føler også veldig på det at jeg litt blir "svær", spesielt om jeg veier litt mer enn jeg vanligvis gjør (som i / etter svangerskap). Har ikke voldsom selvtillit , men gjemmer meg heller ikke . Vises gjør jeg uansett 🙈 men føler meg ikke voldsomt høy egentlig, tenker ihvertfall ikke like mye over det i hverdagen. Var verre før (var allerede 175 som 14-åring). Anonymkode: f9f38...52c 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #14 Skrevet 30. januar 2019 Jeg er 181. Var usikker før, og ønsket meg lavere før, men nå er jeg superkomfortabel. Har alltid vært smal og slank, men kjenner årene kommer med litt vekt, som selvfølgelig legger seg midt på. så nå har jeg "bilringer", med kjempetynne ben og ingen rumpe. Meg i boblejakke blir som en kjærlighet-på-pinne - men jeg bryr meg ikke Anonymkode: e628b...d58 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #15 Skrevet 30. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 181. Var usikker før, og ønsket meg lavere før, men nå er jeg superkomfortabel. Har alltid vært smal og slank, men kjenner årene kommer med litt vekt, som selvfølgelig legger seg midt på. så nå har jeg "bilringer", med kjempetynne ben og ingen rumpe. Meg i boblejakke blir som en kjærlighet-på-pinne - men jeg bryr meg ikke Anonymkode: e628b...d58 🍭❤️ Anonymkode: f9375...e95
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #16 Skrevet 30. januar 2019 20 minutter siden, AnonymBruker said: 180 er høyt. Jeg er mann på 190cm. Synes ca 170cm er passe. Om jeg fikk velge eksakt: 173cm! 🙂 Hehe. Men er ikke så farlig, hatt damer på 160, 164, 167....etc...alle har vært like gode. Den laveste var den beste jeg har hatt sex med. Så det er ikke høyden det står på. Anonymkode: 33ff1...4e0 Du er i feil forum. Dette er kropp og helseforumet, ikke seksualitetsforumet. Anonymkode: dba40...8e3 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #17 Skrevet 30. januar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: 180 er høyt. Jeg er mann på 190cm. Synes ca 170cm er passe. Om jeg fikk velge eksakt: 173cm! Er også mann og er 188 høy. I likhet med deg, har jeg alltid ønsket å være mindre, og har misunnet de som var mindre gutter. Speslielt i barndom/ungdom da. Ville også valgt noe sånt som deg. Har alltid virket som det var mye friere og enklere for de mindre også sosialt. Da jag var skolegutt + var sånne på min høyde regnet som høye og jeg fikk høre det ofte, hatet det.😒 I dag er ikke det særlig høyt lenger. Høye kvinner, ja mer og mindre på min høyde syns jeg at jeg ser oftere og oftere. Må innrømme at jeg liker dem, og da spesielt de som er svære totalt sett. Det er viktig (for meg personlig), at proposjonene følger med, da gir høye kvinner meg vann i munnen av og til. Tenker at de kan matche meg, banke meg opp og sånn ( jeg er litt pingle). Det som er litt problem har jeg sett med høye kvinner, er at de ofte ser noe dradde ut. Altså langdradde armer og ben, langdradd smalt ansikt og sånt. Det er ikke min greie. Men så liker jeg lite magre kvinner generelt da, foretrekker mye før de som er kraftige eller fyldige for den del. Men hver sin smak selvsagt 🙂 Anonymkode: c885e...684
Lady T Skrevet 30. januar 2019 #18 Skrevet 30. januar 2019 Jeg er 180. Hatet høyden helt ekstremt hele ungdomstiden. Nå som jeg er voksen (nærmer meg 40..) synes jeg selv jeg ser ganske flott ut 😅 Er slank da.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #19 Skrevet 30. januar 2019 Jeg er 180 blank, kjæresten er to meter ❤️ Kan vel ikke si at det aldri har plaget meg, men alle har vel noe de er plaget med? Er ikke som om man får gjort noe med det Anonymkode: f9375...e95
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #20 Skrevet 30. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er i feil forum. Dette er kropp og helseforumet, ikke seksualitetsforumet. Anonymkode: dba40...8e3 Jeg bomma nok litt ja, men gjort er gjort. Slapp av kvinner, høyden dere har fått utlevert går fint å leve med. Uansett om det er 161 eller 180,5. Anonymkode: 33ff1...4e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå