AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #1 Skrevet 30. januar 2019 Hei! Jeg er over gjennomsnittet interessert og engasjert i alt som har med kosthold og trening å gjøre. Jeg vurderer å satse på min lidenskap, som nettopp er mat og trening, og ta en utdanning innen ernæring, og kanskje ta et pt-kurs eller noe senere. Det jeg er usikker på, er om det er et legitimt marked for ernæringsfysiologer eller folk med kompetanse innen trening og ernæring? Ligger det ordentlige penger i det? -Ts ❤️ Anonymkode: 3c91c...1a8
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #2 Skrevet 30. januar 2019 Det legitime markedet er lite, men pengene som folk er villige til å betale, er mange, og like "ordentlige" som hvilke som helst penger. Anonymkode: b1402...99b 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #3 Skrevet 30. januar 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det legitime markedet er lite, men pengene som folk er villige til å betale, er mange, og like "ordentlige" som hvilke som helst penger. Anonymkode: b1402...99b Det som menes med ordentlige penger, er mye penger. - Ts Anonymkode: 3c91c...1a8
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #4 Skrevet 30. januar 2019 Ja, det er mye penger å tjene i de bransjene. Anonymkode: b1402...99b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå