Gjest Malone Skrevet 30. januar 2019 #1 Skrevet 30. januar 2019 Har dere sett serien sammen med barna deres? Sammenlignes litt med «skam» for barneskolebarn. Handler om vennskap og utestenging, og er virkelig hjerteskjærende å se på. Fin serie.
Gjest Malone Skrevet 30. januar 2019 #2 Skrevet 30. januar 2019 Oi, skulle denne kanskje ligget under ‘Tv og film’? Moderator kan kanskje flytte i så fall Handler om barn, så tenkte ikke på det.
Angelheart2 Skrevet 30. januar 2019 #3 Skrevet 30. januar 2019 I klassen til mitt barn (13 år) ser de denne serien sammen i "klassens time" en gang i uken. Veldig bra serie og høyaktuell. Mitt barn sier i alle fall at h*n kjenner seg godt igjen og at serien fører til mange gode diskusjoner i klassen rundt dette temaet. 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #4 Skrevet 30. januar 2019 Det er allerede en tråd om den i «Tv og film» tror jeg, men det er lenge siden noen har skrevet i den - så man må vel bruke litt tid på å lete etter den. Anonymkode: 02cda...d05
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #5 Skrevet 30. januar 2019 I femteklassen min så vi på denne mens barna spiste. Fin serie med mye aktuelt barna relaterer til. Ville heller sammenlignet det med «jenter» enn «skam» Anonymkode: 61fb6...aeb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå