AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #1 Skrevet 30. januar 2019 Hei! Jeg lurer på hva dere syns om sugardating? Tenker dere at det er det samme som prostitusjon? Anonymkode: d734d...78a
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #4 Skrevet 30. januar 2019 Å ta i mot gaver og penger mot at man gir sex og selskap? Nææi vet ikke helt om det er prostitusjon.. Anonymkode: e8482...216 3
Gjest Alterego666 Skrevet 30. januar 2019 #5 Skrevet 30. januar 2019 I prinsippet ja. Hold fast ved dette prinsippet.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #6 Skrevet 30. januar 2019 Har du sex i bytte mot gaver, reiser, restaurantbesøk, penger osv. så er det prostitusjon ja. Anonymkode: 69d81...e81
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #8 Skrevet 31. januar 2019 Vet ikke om jeg likestiller det med prostitusjon. Ved sugardating velger man som regel en eller to partnere, som du kommer godt overens med. Her er det viktig å ha en eller annen form for kjemi. Tror neppe prostituerte føler god kjemi med sine partnere. Og man «dater» sjeldent på samme måte. Vil heller kalle det en relasjon med gjensidig utnyttelse. Hvor begge parter er fullstendig med på «spillereglene» og legger følelser til side. Han forventer noen som ser bra ut, ler av vitsene hans og ikke har for høye forventninger til relasjonen. Hun forventer «sukker» for sin tid og innsats. Anonymkode: 4e51f...847 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #9 Skrevet 31. januar 2019 Interessant å høre litt om hva dere syns. Jeg skriver en blogg om sugardating siden jeg har gjort det selv. Jeg ser for meg at folk kan oppleve det forskjellig, men det var virkelig ikke noe jeg ville gjort igjen. Hvis dere er interessert i å lese om mine opplevelser kan dere forresten gå inn på www.sukkerpike.com Hadde satt stor pris på om dere ville lese hva jeg har å formidle. Anonymkode: d734d...78a
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #10 Skrevet 31. januar 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: en relasjon med gjensidig utnyttelse. Hvor begge parter er fullstendig med på «spillereglene» og legger følelser til side. Han forventer noen som ser bra ut, ler av vitsene hans og ikke har for høye forventninger til relasjonen. Hun forventer «sukker» for sin tid og innsats. Er det ikke dette som er definisjonen på (frivillig) prostitusjon? Anonymkode: 6ce3b...950
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #11 Skrevet 31. januar 2019 Nei, jeg gjør egentlig ikke det. En prostituert skal ha cash og godtar ikke noe annet. De finansierer jo livet med det. Gaver og almisser er jo luksusgoder noen vil ha, men de tjener ikke penger på sex på samme måte. Anonymkode: 74432...6c5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #12 Skrevet 4. februar 2019 Et kjærlighetsforhold med en tilfeldigvis spandabel mann = ikke prostitusjon. Å bytte sex og dates mot penger og gaver = prostitusjon Ofte så er menn som søker sugarbabies gifte velbemidla menn som egentlig bare er ute etter en luksusprostituert så ja sugardating forbindes derfor direkte med prositusjon av den grunn at kjærlighetsdelen nesten alltid utgår. Anonymkode: cead8...a08
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #13 Skrevet 4. februar 2019 Jeg leste bloggen din. Som sugarbaby selv må jeg innrømme at du virker svært ung og uerfaren i disse innleggene. Når du først skal reklamere sånn, så burde det i det minste være en smule mer innholdsrikt. Anonymkode: 4e51f...847 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå