Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere Typisk norsk-fans her? Forrige program var bare fasntastisk, særlig lista over utenlanske firmanavn som er morsomme på norsk. Den færøyske avisa Sosialurin vant, Grandhotell Pupp kom vel på 6 plass? Fantastisk program! :ler:

http://www.sosialurin.fo/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig morsom ny fornøyelse har jeg funnet ut! :)

Gjest manic
Skrevet

Kjempefestlig! Har ikke ledd så mye av et tv-program på lenge :) Oppdragelse, utdannelse og humor i et og samme program!

Gjest Anonymous
Skrevet

Ukens nr. 2 på TV-fronten, tett bak Nytt på nytt. Petter Scherven er en genial fyr!

Skrevet

Likte spesielt listene de hadde i forrige sesong. Har ikke sett mer enn et program denne sesongen!

Gjest gjest1
Skrevet

Typisk norsk er genialt!

Ett av de få programmene jeg ser på tv'n!

Caro

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Typisk norsk-fan her også! :vinke:

Så hvert eneste program jeg kunne forrige sesong, har ikke fått sett mer enn en gang nå, men skal få med meg resten.

Liker språk, jeg da, og synes det er spennende hvordan det norske språket brukes og utvikler seg. Og programlederen er fantastisk og ekte engasjert, og de tar opp så utrolig mange bra tema!

:tommelsmil: for Typisk norsk! :D

Skrevet

Utrolig bra program!

Jeg elsker rare ord og språk generelt. Midt i blinken.

Gjest Wiola
Skrevet

Jævla bra programidè, og en utrolig bra programleder.

Det tyske bilfirmaet Auto-Knull burde lanseres i Norge.

...denne konsulenten fra Estland hadde ikke Petter fått med seg, men han burde bli ganske fort kjent hvis han vil jobbe i det norske markedet.

http://www.helmes.ee/pages.php/010213

Skrevet

enormt bra program! faktisk det eneste programmet der vhs`en surrer og går hvis jeg ikke er hjemme :)

Gjest Sarah Jessica
Skrevet

Typisk Norsk er et utrolig bra laget program, ikke bare fordi programlederen er ekte, god og engasjerende men fordi de har redigert det på en så artig måte. Deilig å se et program som handler om noe viktig (språk), er lærerikt og som samtidig er morsomt underholdende - og som ikke har en bimbodame som programleder!

Skrevet

Ja! Programmet har blitt et av mine favoritter!

Ble fasinert av reportasjen fra Roma og norskelevene der.

Skrevet

Eit kjempebra program! Flott at det blir laga noko slikt. Og ikkje finst det spor av arroganse og snobberi heller.

Eg vil også seie at det går an å sjå episodene på NRK nett-tv, om ein ikkje har fått med seg alle. Forrige sesong ligg også inne, så det er berre å kose seg. :)

Skrevet

Fantastisk program. Syntes innslaget om norsk-klassen i Roma som sang "Mellom bakkar og berg" var herlig.

Gjest gjesten
Skrevet

Et av de aller beste programmene på lenge. Jeg har sett alle programmene, både fra første og andre sesong. Det må sees! Jeg og han som jeg bor sammen med likte serien før vi så den aller første episoden. :P Flott at programtraileren for en gangs skyld hadde en riktig og god presentasjon av hvordan programmet faktisk var.

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg slutter meg til resten av koret: Typisk norsk er rett og slett utrolig bra. Det er så bra med engasjement rundt språk!

Men Petter - kvitt deg med skjegget, vær så snill!

Gjest ~Bridezillah-killah~
Skrevet

Tenk om vi kunne få "Typisk norsk" Hver uke, hele året! :hoppe::danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...