Gå til innhold

er det større sjans for jenter å få orgasme via puling eller slikking?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva føles best for jenter..

bli slikket og sugd på klitten

eller

bli pult

??

hva er mest sannsynlig for å gi en jente orgasme?

Anonymkode: 8350c...9ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må du spørre den jenta du har sex med om. Er ikke slik at det er en fasit som gjelder for alle jenter.

Anonymkode: 6b0cd...b2c

• Liker 17
Gjest Frøken Diamant
Skrevet

Jeg får fortest orgasme ved slikking og fingring.Kan komme ved penetrering også men ikke like fort og ofte😊

Skrevet

Selvfølgelig svært individuelt. I mitt nåværende forhold så er det ca. sånn:

100 prosent sannsynlig at jeg kommer ved slikking. 80 prosent ved fingring. 60 prosent ved penetrering. Øker til 80 prosent hvis jeg allerede har fått en orgasme ved slikking/fingring.

I mitt forrige forhold:

100 prosent ved slikking. 10 prosent ved fingring. 2 prosent ved penetrering.

Og med han før der igjen:

100 prosent ved slikking, fingring og penetrering.  

Anonymkode: 3cfcb...bfd

• Liker 4
Skrevet

Ser at du også spør om hva som føles best. Det er for meg helt klart penetrering, som er en mye mer helhetlig opplevelse som setter i sving hele sanseapparatet og handler om så vanvittig mye mer enn bare orgasmen!

• Liker 4
Skrevet

Blir dere aldri lei av å spørre? 

Det er 100% individuelt! Ei venninne av meg får bare orgasme når hun rir mannen sin, jeg får aldri orgasme av å ri. 

Det er tusen ting som spiller inn på _om_ jeg får orgasme, ikke bare om han slikker eller puler. Men å bare pule, da blir det ikke orgasme. Heller ikke hvis han slikker meg kun for å få meg til å komme, da merker jeg stresset, og kommer garantert ikke. 

Sånn, var det svar nok? 😉

Anonymkode: 682ea...5f5

• Liker 9
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Blir dere aldri lei av å spørre? 

Det er 100% individuelt! Ei venninne av meg får bare orgasme når hun rir mannen sin, jeg får aldri orgasme av å ri. 

Det er tusen ting som spiller inn på _om_ jeg får orgasme, ikke bare om han slikker eller puler. Men å bare pule, da blir det ikke orgasme. Heller ikke hvis han slikker meg kun for å få meg til å komme, da merker jeg stresset, og kommer garantert ikke. 

Sånn, var det svar nok? 😉

Anonymkode: 682ea...5f5

Ja, nå får vi nok aldri mer spørsmål om det på kvinneguiden! 😂

• Liker 1
Skrevet

Jeg kommer lettest dersom han slikker først, og så går over til penetrering. 

Veldig individuelt dette! 

Anonymkode: 4b756...331

• Liker 1
Skrevet

Vil helst ha begge deler. Kommer alltid ved slikking, stort sett alltid ved fingring (men må ha litt tålmodighet), og nesten aldri ved bare penetrering (men det hender etter at jeg allerede har fått orgasme ved slikking eller fingring). Elsker likevel penetreringsbiten, så vil ikke droppe den selv om den kanskje ikke gir meg orgasme i seg selv.

Anonymkode: e5eb2...864

• Liker 2
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Selvfølgelig svært individuelt. I mitt nåværende forhold så er det ca. sånn:

100 prosent sannsynlig at jeg kommer ved slikking. 80 prosent ved fingring. 60 prosent ved penetrering. Øker til 80 prosent hvis jeg allerede har fått en orgasme ved slikking/fingring.

I mitt forrige forhold:

100 prosent ved slikking. 10 prosent ved fingring. 2 prosent ved penetrering.

Og med han før der igjen:

100 prosent ved slikking, fingring og penetrering.  

Han siste høres ut som en du ikke skulle ha dumpa. 

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Akhenaton skrev:

Han siste høres ut som en du ikke skulle ha dumpa. 

Du har rett, og det gjorde jeg ikke heller. Ikke alle forhold ender i dumping. 

• Liker 3
Skrevet

Slikket og sugd og fingret på klitten

Anonymkode: 4a8d7...47b

Skrevet

For meg er begge deler godt. Jeg syns sexen er best når jeg blir slikket eller gnidd til en eller flere orgasmer før vi har samleie. For jeg kan komme vaginalt, men det er større sjans for at jeg greier det når jeg har en orgasme før.

Men har venninner som sier at de ikke liker å bli slikket eller føler seg ukomfortabel med å motta oralsex for de bekymrer seg for smak, lukt, utseendet og om han liker det, så de hopper heller over til "vanlig" sex for det er noe de vet han nyter. Har også noen få venninner som kommer lett vaginalt, så for de er det bedre med PiV enn forspill. Tror ingen er like, så du må bare spørre den du er sammen med. En ting er å ha i bakhodet orgasme er like viktig for oss kvinner som for dere menn. Det er de uheldige som ikke greier å få orgasme, og sex fortsatt er godt. Men for mange av oss er det litt nedtur å ikke komme, selv om det er godt med nærhet.

Anonymkode: c4105...4dc

• Liker 1
Skrevet

Min erfaring er at alle kvinner kan få orgasme ved penetrering. Som særdeles velutrustet alfahann er det ikke naturlig for meg å slikke kjønnsorganet til et annet menneske. Dette er aktiviteter forbeholdt menn med små peniser.

Basert på erfaringene jeg har med kvinner når de får oppleve en skikkelig stor og grov penis så får alle så sterke orgasmer at det forandrer hele oppfatningen de har av hva sex og nytelse skal være.

Når man er så velutstyrt som meg er det imidlertid ekstremt viktig at så snart hun er ferdig å kose seg med å suge meg, så må hun få ta styringen selv og bli vant til følelsen det gir å bli fylt opp av en real mann. 

Snart kommer orgasmene hennes som perler på en snor og hun blir tilfredsstilt på en måte mange kvinner aldri får oppleve.

Anonymkode: 4afce...c48

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Min erfaring er at alle kvinner kan få orgasme ved penetrering. Som særdeles velutrustet alfahann er det ikke naturlig for meg å slikke kjønnsorganet til et annet menneske. Dette er aktiviteter forbeholdt menn med små peniser.

Basert på erfaringene jeg har med kvinner når de får oppleve en skikkelig stor og grov penis så får alle så sterke orgasmer at det forandrer hele oppfatningen de har av hva sex og nytelse skal være.

Når man er så velutstyrt som meg er det imidlertid ekstremt viktig at så snart hun er ferdig å kose seg med å suge meg, så må hun få ta styringen selv og bli vant til følelsen det gir å bli fylt opp av en real mann. 

Snart kommer orgasmene hennes som perler på en snor og hun blir tilfredsstilt på en måte mange kvinner aldri får oppleve.

Der var du tilbake, ja. 

Anonymkode: aae26...3e4

• Liker 15
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der var du tilbake, ja. 

Heisann, dere har nok savnet meg ja.

Var i Singapore i noen møter og fant ut at jeg skulle ta et par uker i Thailand når jeg først var i Asia.

Livet leker 😎

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Heisann, dere har nok savnet meg ja.

Var i Singapore i noen møter og fant ut at jeg skulle ta et par uker i Thailand når jeg først var i Asia.

Livet leker 😎

Ikke savnet deg, nei. Bare veldig lett å kjenne deg igjen.

• Liker 10
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke savnet deg, nei. Bare veldig lett å kjenne deg igjen.

Så du henvendte deg bare for å være ubehagelig mot meg?

Jaja! Vi har alle våre gleder i livet 🤣

• Liker 1
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jadda vi har hørt om denne grove (neitakk) penisen din her så mange ganger her inne hehe. Jeg har hatt sex med et par som var laangt over gjennomsnittet, var ikke i nærheten av orgasme engang. Du poster så ofte her at jeg tror det heller er ønsketenkning hele greien. Hadde du vært en så fantastisk elsker hadde du ikke hatt behov for å skryte. Skrytebasser= løgnhalser etter min erfaring! 

Om du ikke slikker kan du heller ikke forvente at dama skal gå ned på deg. Bare sånn til ettertanke. 

Anonymkode: 797f5...5fc

• Liker 11
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jadda vi har hørt om denne grove (neitakk) penisen din her så mange ganger her inne hehe. Jeg har hatt sex med et par som var laangt over gjennomsnittet, var ikke i nærheten av orgasme engang. Du poster så ofte her at jeg tror det heller er ønsketenkning hele greien. Hadde du vært en så fantastisk elsker hadde du ikke hatt behov for å skryte. Skrytebasser= løgnhalser etter min erfaring! 

Om du ikke slikker kan du heller ikke forvente at dama skal gå ned på deg. Bare sånn til ettertanke. 

Anonymkode: 797f5...5fc

Jeg opplever så å si alltid at kvinnen ønsker å gi meg oralsex. Dette er ikke noe jeg legger opp til selv, og det er mest trolig drevet av deres ønske om å utforske, leke med og teste noe som er så stort og i mange tilfeller uvant for de.

En del kvinner ønsker også at jeg skal ejakulere både i munn og ansikt fordi de synes det er spennende når mengden sperm er så mye større enn hva de er vant til.

Mitt inntrykk er at mange kvinner går rett i en underdanig rolle når de har sex med meg fordi jeg er såvidt veltrent og ikke minst velutrustet at det ville bare føltes feil om jeg skulle gjennomføre feminine aktiviteter som å slikke deres kjønn.

Når de får leke med meg blir de opphisset og klare så det holder.

Det finnes selvsagt en del kvinner som av ulike årsaker ikke setter pris på en velutrustet mann. Majoriteten sier nok imidlertid dette for å rettferdiggjøre sine valg av partner, mens andre kan ha skader og deformasjoner som gjør de lite seksuelt kompatible.

Det ville være uhøflig av meg å kategorisere deg i forhold til det sistnevnte og jeg håper vi kan unngå den typen personlige angrep som du retter mot meg i ditt innlegg da det er med å fordummer debatten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...