julia83 Skrevet 30. januar 2019 #1 Skrevet 30. januar 2019 (endret) Sosialdemokratenes hovedkandidat i EU valget vil det gjøre det lovlig å innvandre til Europa. De skal lage en rekke lovlige migrasjons ruter inn til Europa trolig i hovedsak fra Afrika, dette vil også inkludere Norge. Frans Timmermans mener fortsatt at dette er nyttig for Europa, og får massiv støtte fra Sveriges statsminister. Ingen vil si hvor grensa går på antall. https://www.abcnyheter.no/nyheter/politikk/2019/01/29/195496383/gar-til-valg-pa-a-opprette-migrasjonsrute-inn-i-europa Eliten har greid kunstykket å få sosialdemokratene til å støtte masseinnvandring, til tross for at det er opplagt at de med lavest utdannelse taper mye på dette. Ny forskning viser at de med lav eller ingen utdannelse taper stort på innvadring fra Afrika og Midt-Østen. Endret 30. januar 2019 av julia83 6
Morten1 Skrevet 30. januar 2019 #3 Skrevet 30. januar 2019 Kan noen forklare meg hvofor noen absolutt vil ha halve afrika til Europa? 8
julia83 Skrevet 30. januar 2019 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2019 1 time siden, Morten1 skrev: Kan noen forklare meg hvofor noen absolutt vil ha halve afrika til Europa? Flere EU-topper har sagt at med mange ikke europeiske innvandrere blir EU styrket. EU frykter nasjoner som ønsker å bevare egen kultur. Tankegangen er om Sverige, Spania og Nederland er full av Afrikanere vil disse føle et felleskap og ikke stritte i mot når Europa skal forenes som en nasjon. I tillegg har Frans Timmermans har sagt at Europa og Afrika hører sammen. (Prøv å google Frans Timmermans Europa Africa) Han sier jo også at de Øst-Europeiske landene med sin motstand i mot masseinnvandring setter EU i fare. Hvordan sosialdemokratene ivrer for dette er en stor gåte. 4
Anonymbruker3 Skrevet 30. januar 2019 #5 Skrevet 30. januar 2019 Venstresiden i både norsk og europeisk politikk er for lengst kuppet av eliten. Nesten ingen av stortingskandidatene deres ved forrige valg hadde foreldre med arbeiderklassebakgrunn. Det er få i FrP også, men dobbelt så mange som i AP. SV er et nesten rent eliteparti. https://www.dagsavisen.no/nyemeninger/politikk-og-representasjon-1.1171692 Støre havnet nesten i Høyre, men fant nok ut at karrieremulighetene ville være bedre i AP. De hadde tross alt hatt statsministeren en mye større del av tiden etter krigen. https://www.dn.no/samfunn/jonas-gahr-store-var-hoyre-mann/1-1-1230482 4
kat-e Skrevet 30. januar 2019 #7 Skrevet 30. januar 2019 Lederene i sosialdemokratiske partier over hele Europa er ofte veldig høyt utdannede, mange er rike og er siviløkonomer. I mange land er kombinasjonen av en høy utdannelse og en bakgrunn som politiker i et sosialdemokratisk parti en garanti for en lang karriere. Når de kommer til toppen er de en del av globalistene og har ingen tilknytning til arbeiderklassen. I tillegg til at de ønsker høy innvandring fra land utenfor Europa, ønsker de også å begrense yttringsfriheten. 4
Madame Butterfly Skrevet 30. januar 2019 #8 Skrevet 30. januar 2019 Det er et land med et mylder av småpartier både i riksdagen og regjering, noe som fungerer greit så lenge ingen gjør for store sprell. Det gjelder å finne politiske løsninger flesteparten kan slutte seg til, ikke finne frem de mest kontroversielle av egne hjertesaker og pushe gjennom, et eller annet flertall man har ljøpslått seg frem til. Som statsminister representerer hsn hele landet, alle innbyggerne også de nesten 20% som stemte Svergie Demokratene, og alle de andre som ikke ønsker å gire opp innvandringen. Det er usmakelig å bsnke sine ting igjennom på det viset, fordi om han kan. Akkurat som dette abort og bioteknologi greiene til KrF, de har slanget seg frem til en posisjon der de får noe de dkulle ha sagt. De selv og Erna er vel vitende om at det er ytterst få av oss vanlige dødelige som ønsker dette. Vel vitende om at ikke engang stortingsflertallet ønsker dette. Sånt skaper splid, kaps, maktkamp og masse stygt og ekkelt. Den svenske statsministeren bør være litt ydmyk, og lytte til folket, og ikke så mye om egne hjertesaker, 1
Apis Skrevet 31. januar 2019 #9 Skrevet 31. januar 2019 Jeg tenker umiddelbart at det er bra med lovlige imigrasjonsruter , det som derimot er viktig er hvor bred en vil gjøre åpningen 1
GaiusMarius Skrevet 31. januar 2019 #10 Skrevet 31. januar 2019 Fornuftig, alternativet er at folk går under jorden med de problemene og lidelsene det medfører. For de vil ikke slutte å rømme fra sult, nød og undertrykkelse i hjemlandene uansett hvor strenge regler man innfører for å stenge de ute. 1
julia83 Skrevet 31. januar 2019 Forfatter #11 Skrevet 31. januar 2019 10 timer siden, GaiusMarius skrev: Fornuftig, alternativet er at folk går under jorden med de problemene og lidelsene det medfører. For de vil ikke slutte å rømme fra sult, nød og undertrykkelse i hjemlandene uansett hvor strenge regler man innfører for å stenge de ute. I følge FN er 97 prosent av de som kommer ikke flyktninger, men lykkejegere. https://www.dailymail.co.uk/news/article-4442910/Less-3-migrants-reached-Italy-refugees.html 5
Madame Butterfly Skrevet 31. januar 2019 #12 Skrevet 31. januar 2019 10 hours ago, GaiusMarius said: Fornuftig, alternativet er at folk går under jorden med de problemene og lidelsene det medfører. For de vil ikke slutte å rømme fra sult, nød og undertrykkelse i hjemlandene uansett hvor strenge regler man innfører for å stenge de ute. Det vil ikke stanse verken sult, nød eller undertrykkelse. Om man ønsker å hjelpe flest mulig mest mulig langsiktig er det helt andre systemer som må på plass. Det enkleste her og nå for den industrialiserte verden. 1
T-Rex Skrevet 31. januar 2019 #13 Skrevet 31. januar 2019 (endret) 22 hours ago, Apis said: Jeg tenker umiddelbart at det er bra med lovlige imigrasjonsruter , det som derimot er viktig er hvor bred en vil gjøre åpningen De lovlige finnes, men det er et stort problem at mange tror nåløyet er mye videre enn det er. Jeg laster dem ikke for det; hvis jeg var desperat, ville jeg sikkert gjort det samme. Men sånn som situasjonen har blitt, med menneskesmuglere og drukninger i Middelhavet, tror jeg faktisk at det er bedre om vi lukker muligheten for immigrasjon fullstendig, for en periode. Målet vårt må jo være at det skal være ønskelig å leve i Afrika. Så kan de som har sære interesser, migrere til kalde land i nord. Edit: Jeg regner meg som tilhørende den moderate venstresiden, så ifølge noen må jeg være for innvandring. Men forflytning av store menneskemasser over store avstander, har tradisjonelt ført til store problemer. Med en så ustabil politisk verdenssituasjon som vi har i dag, er det lurt å være veldig forsiktig. Mener jeg. Endret 31. januar 2019 av T-Rex 6
HalldirV2 Skrevet 31. januar 2019 #14 Skrevet 31. januar 2019 På 30.1.2019 den 10.19, Morten1 skrev: Kan noen forklare meg hvofor noen absolutt vil ha halve afrika til Europa? For de som trekker i trådene handler det om penger, altså billig uorganisert arbeidskraft. For store deler av meningseliten handler det om ideologi. 5
Gjest theTitanic Skrevet 31. januar 2019 #15 Skrevet 31. januar 2019 Det er derfor folk er livredde for å stemme venstresiden. De lar høyresiden ødelegge samfunnet vårt fordi alternativet som venstresiden vil bidra med i innvandringspolitikken er enda verre.
T-Rex Skrevet 31. januar 2019 #16 Skrevet 31. januar 2019 6 minutter siden, theTitanic said: Det er derfor folk er livredde for å stemme venstresiden. De lar høyresiden ødelegge samfunnet vårt fordi alternativet som venstresiden vil bidra med i innvandringspolitikken er enda verre. Har du vondt noe sted? Det er minimal forskjell på immigrasjonspolitikken som føres av røde og blå. Få det inn i hodet. 3
Gjest Tuxy Skrevet 31. januar 2019 #17 Skrevet 31. januar 2019 Det er nesten spektakulært å være vitne til hvordan politikere har klart å ødelegge Europa og Norge i løpet av noen tiår.
HalldirV2 Skrevet 31. januar 2019 #18 Skrevet 31. januar 2019 1 minutt siden, Tuxy skrev: Det er nesten spektakulært å være vitne til hvordan politikere har klart å ødelegge Europa og Norge i løpet av noen tiår. Ja, det er skremmende. 68'er generasjonen fucka det opp big time. 5
Gjest theTitanic Skrevet 31. januar 2019 #19 Skrevet 31. januar 2019 46 minutter siden, T-Rex skrev: Har du vondt noe sted? Det er minimal forskjell på immigrasjonspolitikken som føres av røde og blå. Få det inn i hodet. Du virker jo som en hyggelig fyr......
julia83 Skrevet 31. januar 2019 Forfatter #20 Skrevet 31. januar 2019 1 time siden, T-Rex skrev: Har du vondt noe sted? Det er minimal forskjell på immigrasjonspolitikken som føres av røde og blå. Få det inn i hodet. Ikke nødvendigvis helt riktig, den nye regjeringen i Italia har redusert innvandringen så mye at den nå utgjør bare ca 10% av det den gjorde under sosialist regjeringen, det samme i Østerriket. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå