Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får skremmende flashback til barndommen min...

Ved nærmere ettertanke: kan det være fordi jeg har fjernet meg fra min barndomstro at jeg har så mye problemer med pc'n? Er det kanskje djevelen som har besatt den? :ler:

Skrevet

Lurer på om han kan skru sammen IKEA-hyllene mine?

:ler:

Skrevet

Da jeg bodde i Bergen brukte jeg iblant å dumpe innom en lokal-tv-stasjon når jeg satt og zappet der en religiøs sekt (tror det var Livets Ord, er ikke sikker) holdt bønnemøter på direkten. Du kunne ringe inn og få forsamlingen til å be for gjelda di eller andre bekymringer du måtte ha :ler:

Gjest Violetta
Skrevet

Ja men en sånn kanal har vi jo enda - NRK2 på dagtid (har zappet når jeg var sykemeldt ja). Der kan du bli frelst om du føler for det!

Gjest Chrizzy
Skrevet

Det hjelper sikker å være positiv, uansett!

Gjest Nattsol
Skrevet
Da jeg bodde i Bergen brukte jeg iblant å dumpe innom en lokal-tv-stasjon når jeg satt og zappet der en religiøs sekt (tror det var Livets Ord' date=' er ikke sikker) holdt bønnemøter på direkten. Du kunne ringe inn og få forsamlingen til å be for gjelda di eller andre bekymringer du måtte ha :ler:[/quote']

Det er jo helt genialt! Jeg har tenkt å ta en tur selv jeg, så kanskje Gud roter bort sakspapirene mine? :ler:

Forresten, vi har Livets Senter på Østlandet, og de har egen tv-tid på nrk2. I et intervju med unge misjonærer kom det frem at disse unggutta på rundt 20 hadde sett den hellige ånd virkelig gjøre susen her nede på jorden. De hadde vært på McDonalds for å frelse folk, og hadde fått forespørsel om helbredelse ved bønn av en annen gutt som var der. Det viste seg at fyren hadde et bein som var 3 cm kortere enn det andre. Kristengutta ba og ba, og jaggu hadde de ikke sett at beinet hadde vokst ut igjen!! :o :o :o

:hoho:

Hva skal man si? Vet ikke om de har sett seg blinde på lyset, eller om de bare er eksepsjonelt naive? Haha, huff.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Ikke rart disse pc-folka tar seg fett betalt for å fikse maskina til folk da, de har jo gudegitte evner! :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Syntes det var snilt av Gud å ta seg fri fra å redde sultne barn i Afrika for å fikse denne pc-en.

Jeg ville trodd det hele var kødd, hadde det ikke vært for at det var en fast bruker. Skummelt at noen kan tro at guden finner micen hennes viktigere enn noen tusen barn..

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Etter å ha surfet litt på jesusonline, er jeg seriøst skremt og håper ikke ungen min kommer ut for noen av disse menneskene...

Skrevet

Dere kan jo lese resten av tråden også da. Og en trenger vel ikke skjære alle under en kam? Mange rare meninger inne på JeusuOnline, men mange som ikke er så dumme også.

Skrevet

Dette minner meg om sunnmøringen som på 50-tallet ble herlig frelst, og slett ikke unnlot å fortelle om frelsen og dens følger til alle han møtte på sin vei. Til slutt var hele bygda lei. En dag kom den nyfrelste gående med en splitter ny panelovn under armen (nytt og fancy på 50-tallet), og møtte en sambygding som selvsagt lurte på hvor han hadde fått kjøpt denne luksusartikkelen. -Jau, svarer den frelste, - dinna he ej fått via min nye venn i himmelen. -Jaså, ja, svarer sambygdingen tørt: -Du spurde ikkje om han hadde en til mej også, da?

Gjest gjesten
Skrevet

:ler: Dette var utrolig morsomt! Men:

Dere kan jo lese resten av tråden også da. Og en trenger vel ikke skjære alle under en kam? Mange rare meninger inne på JeusuOnline' date=' men mange som ikke er så dumme også.[/quote'] :Nikke: det er helt sant.
Skrevet
Dere kan jo lese resten av tråden også da. Og en trenger vel ikke skjære alle under en kam? Mange rare meninger inne på JeusuOnline' date=' men mange som ikke er så dumme også.[/quote']

Det heter å skjære "over" en kam.

Skrevet
Får skremmende flashback til barndommen min...

Ved nærmere ettertanke: kan det være fordi jeg har fjernet meg fra min barndomstro at jeg har så mye problemer med pc'n? Er det kanskje djevelen som har besatt den? :ler:

:hoho:

PC-en er jo en riskoker hvor han Gamle Erik riktig koser seg vet du.

Skrevet

Over kammen finnes det jo ingen tagger, heller ikke noe hår... Her jeg bor heter det i hvert fall "Å skjære alle under en kam". Ikke at det er så viktig da, men når du først tok det opp så. :)

Skrevet
Over kammen finnes det jo ingen tagger' date=' heller ikke noe hår... Her jeg bor heter det i hvert fall "Å skjære alle under en kam". Ikke at det er så viktig da, men når du først tok det opp så. :)[/quote'] :sjarmor:

Du har rett i at det ikke er så viktig. Forøvrig mener jeg å ha lest en gang at det er ikke den kammen man bruker i håret det henspeiler på. Ha en god dag. :):):)

Skrevet
:hoho::hoho: Det er vel ikke så rart om gud fikser en mic. Han kan jo ikke bare drive å hjelpe Vålerenga med å vinne kamper heller.
Skrevet

synes det er synn viss forumet skal brukes til å kritisere personers tro. Det er en grunn til at det heter "tro"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...