Gå til innhold

Hvordan trene låra sterkere for å klare å ri?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer bare et halvt minutt, max et minutt uten at låra mine sprengverker. 

Hvordan trene låra sterkere for å klare å være mer utholden å ri?  Kjenner at det er ikke samme muskelgruppe som jobber under ridning som for eksempel aktiveres når jeg gjør vanlige squats på hardt underlag. Det er innsiden av lårene og på en måte utsiden ned mot knærne. 

Anonymkode: 6927d...ade

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge rir dere andre forresten?  

Anonymkode: 6927d...ade

Skrevet

Du kan prøve å skifte stilling? Aner ikke hvordan du sitter, men det finnes stillinger som er lettere enn andre. 

Jo oftere du sitter på toppen, jo meir trening får du.

Anonymkode: 5b4e7...a18

Skrevet

Jeg kan sitte 15 min om jeg vil :) er ikke super trent for tida heller. 

Knebøy, markløft, gående utfall og bulgarske utfall er det jeg trener av bein. Og så jogger jeg, går jo litt mer på utholdenhet. 

Anonymkode: 78e62...1f0

Skrevet

Da må du legge opp et rigid treningsprogram og følge tiden slavisk. 3xfem min. starter du med, tre ganger i uka. Deretter øker til syv minutter, 9 min osv helt til du klarer 30 minutter. Bruk stoppeklokke.

Anonymkode: 9fecb...c90

Skrevet

Ved å ri mer og oftere. Ganske logisk.

Anonymkode: 7f627...24d

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan ri i 20 minutter, no problem. Ja, det hjelper selvfølgelig å ri mer og oftere. Men hvis du skal gjøre det til en treningsak så er det viktig å huske at det ikke er en styrkeøvelse, men en utholdenhetsøvelse. På med løpeskoene, hopp på sykkelen, finn frem skiene!

Anonymkode: fb263...2ee

Skrevet

Hvordan rir du? Om du rir deg så mye at du skal "opp og ned" så hele pikken sklir inn ut og så  bruker du nok for mye krefter. Noen sitter på huk for å ri også.

Liten guide....

Sett deg over å la pikken skli inn, starte å gni deg frem og tilbake. Jobb med hoftene...denne måten er kjempegod 🙂 Stimulerer best, ikke krever så mye krefter heller. Denne måten får jeg raskest orgasme på, trenger ikke massere klitoris heller. Love it!

Anonymkode: e6a89...f6a

• Liker 4
Skrevet

Hvordan er det du rir hvor du blir så sliten?? Sitter du på huk? Tror jeg kan ri ihvertfall 20 minutter og jeg kan knapt gå opp en trapp uten å bli sliten.

Anonymkode: 4fe65...129

Skrevet

Jeg har ikke mye begrep på å ri og hester, og har kun rid 1 gang i noen få min som barn. Lenge siden nå så jeg husker ikke hvordan det var, men er  det serr sant at det kan være slitsomt å ri? Jeg har altid trudd det bare var til å sette seg på ryggen og ri uten noe problem.

Anonymkode: 3cee7...a19

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke mye begrep på å ri og hester, og har kun rid 1 gang i noen få min som barn. Lenge siden nå så jeg husker ikke hvordan det var, men er  det serr sant at det kan være slitsomt å ri? Jeg har altid trudd det bare var til å sette seg på ryggen og ri uten noe problem.

Hvor ung er du? 

• Liker 2
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan rir du? Om du rir deg så mye at du skal "opp og ned" så hele pikken sklir inn ut og så  bruker du nok for mye krefter. Noen sitter på huk for å ri også.

Liten guide....

Sett deg over å la pikken skli inn, starte å gni deg frem og tilbake. Jobb med hoftene...denne måten er kjempegod 🙂 Stimulerer best, ikke krever så mye krefter heller. Denne måten får jeg raskest orgasme på, trenger ikke massere klitoris heller. Love it!

Anonymkode: e6a89...f6a

Og denne måten gir helt fantastisk nytelse for mannen. Skjønner meg ikke på mennene som vil ha opp-og-ned-ridning, da man desidert får mest stimuli på denne måten.

Gjest Paramount
Skrevet

Deilig og opphissende visuelt når hun bruker lårene, og støtter seg på hendene, men det klarer du ikke lenge.  Dersom du bruker hoftene blir stimuleringen vel så bra, og enda mer sensuell, dersom du har fin rytme. Og jenter flest er gode til å danse. 

Til trening kan du kjøpe en dildo med sugekopp, sett den på stuebordet når du er alene hjemme, inspirerende trening :)

Skrevet
17 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Og denne måten gir helt fantastisk nytelse for mannen. Skjønner meg ikke på mennene som vil ha opp-og-ned-ridning, da man desidert får mest stimuli på denne måten.

Så greit og lese dette da, jeg tenker alltid at det er motsatt,liker best frem og tilbake selv men har følt at menn foretrekker opp og ned

Skrevet

Ta 100 squats om dagen så blir dere sterk nok i bena og nok utholdene.

Anonymkode: 246f2...fe1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...