Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ingen følelser for han per idag, men det jeg mente var at det KAN skje om vi fortsetter som vi gjør og det går bra. 

Jeg skulle sende en Snap til venninnen min "jeg er så redd jeg får følelser for xxx" og gjett hvem jeg klarte å sende den til?

Det første jeg gjør er å sende en melding til xxx og trygle han om å ikke åpne snappen. Men hva er det første han gjør?

Vi omgås nesten hver dag og jeg har aldri dummet meg så mye ut som dette i hele mitt liv. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: b3267...e94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snart er han en person du har stort sett glemt, et vagt minne. Livet går videre. 

Anonymkode: a80b0...acf

• Liker 22
Gjest Lexie Grey
Skrevet

Det er heldigvis ikke farlig å drite seg ut, det gjør vi alle og livet ditt er iallfall ikke ødelagt! :) Vanskelig å komme med noen råd egentlig.. Svarte han på snappen?

Gjest Dødningehode
Skrevet

Beklager å måtte si det, men dette er den enkle delen av livet.

Skrevet

På vegne av denne mannen sier jeg takk. Er han en mann med et snev av integritet så dropper han deg.

Anonymkode: f21f3...111

• Liker 3
Skrevet

Kan du ikke bare forklare for han at du er redd for å få følelser siden du ikke vet hva han føler for deg og du er redd for å bli såra? Det er jo noe som alle kan kjenne seg igjen i, så ikke så big deal :) Dette går bra :)

Anonymkode: 92d73...704

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, Dødningehode skrev:

Beklager å måtte si det, men dette er den enkle delen av livet.

Så sant, så sant. Man ser det når den vanskelige delen av livet kommer. 

Anonymkode: 0c290...d53

• Liker 5
Skrevet

Drikk en flaske vin og gå å legg deg... snakk om overdramatisering! 

Anonymkode: e7f22...e64

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, Moondance skrev:

Det er heldigvis ikke farlig å drite seg ut, det gjør vi alle og livet ditt er iallfall ikke ødelagt! :) Vanskelig å komme med noen råd egentlig.. Svarte han på snappen?

Nei han svarte ingenting. Han er en ekstremt oppegående fyr og kjenner jeg han rett så valgte han å ignorere det. Jeg tror dette er verst for meg. Jeg skal møte han i morgen, men jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre. Det beste hadde vært å late som ingenting, men jeg føler det enkleste er å være litt reservert?

Ts

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På vegne av denne mannen sier jeg takk. Er han en mann med et snev av integritet så dropper han deg.

Hæ, hvorfor det? 

• Liker 8
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bare forklare for han at du er redd for å få følelser siden du ikke vet hva han føler for deg og du er redd for å bli såra? Det er jo noe som alle kan kjenne seg igjen i, så ikke så big deal :) Dette går bra :)

Anonymkode: 92d73...704

Det er jo ikke sannheten, og jeg føler det blir dumt å sende en lang forklarende melding nå når han ikke har svart.  Mener du det, for det føles virkelig ut som jeg er den eneste i verden akkurat nå...

Ts

Skrevet
2 minutter siden, Chablis skrev:

Hæ, hvorfor det? 

Jeg misforsto opprinnelig innlegg, jeg beklager. Se bort i fra mitt innlegg. 

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg savner forresten den tiden hvor livet var så enkelt at slike problemer virket som verdens undergang. 

Nyt det TS, nyyyyyyt! 

• Liker 17
Skrevet

TS: Snakk med ham i stedet for å sende meldinger! Den samtalen kan være en god mulighet fpr deg til å si noe om hvorfor du er redd for å få følelser for ham. Du blir nødt til å være ærlig nå, ikke spille skuespill. Hvis han er en bra mann som er interessert i hva du har å si, så lytter han. hvis ikke, så er det en avslutning som måtte skje.

Rett deg opp og vær modig - møt ham og snakk med ham uten drama.

Anonymkode: af734...b74

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS: Snakk med ham i stedet for å sende meldinger! Den samtalen kan være en god mulighet fpr deg til å si noe om hvorfor du er redd for å få følelser for ham. Du blir nødt til å være ærlig nå, ikke spille skuespill. Hvis han er en bra mann som er interessert i hva du har å si, så lytter han. hvis ikke, så er det en avslutning som måtte skje.

Rett deg opp og vær modig - møt ham og snakk med ham uten drama.

Anonymkode: af734...b74

Men han har jo ikke svart meg. Jeg vet ikke hva det betyr. Jeg vil fortsette det gode vennskapet vi hadde og det er det. 

Ts

Skrevet

Prøv alt du kan å le av det når du ser ham. Det er ikke lett, men selvironi er et av de aller mest sjarmerende trekkene, og man kan virkelig komme unna med så godt som hva som helst! 

Prøv å se det komiske i situasjonen og ikke ta det så høytidelig :) Så blir det ikke så kleint å møte ham heller

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, mangolassie skrev:

Prøv alt du kan å le av det når du ser ham. Det er ikke lett, men selvironi er et av de aller mest sjarmerende trekkene, og man kan virkelig komme unna med så godt som hva som helst! 

Prøv å se det komiske i situasjonen og ikke ta det så høytidelig :) Så blir det ikke så kleint å møte ham heller

Beste tipset, skal prøve å godt jeg kan å bare le masse!

Ts.

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beste tipset, skal prøve å godt jeg kan å bare le masse!

Ts.

Hehe.. hysterisk latter med det første du ser ham er kanskje noe som kan bli litt mye, men - vi driter oss ut innimellom alle sammen, det er hvordan man takler det som styrer hvordan folk oppfatter en :) folk med selvironi er relaterbare og morsomme å være med. Mye bedre enn å være perfekt!

• Liker 9
Skrevet
2 minutter siden, mangolassie skrev:

Hehe.. hysterisk latter med det første du ser ham er kanskje noe som kan bli litt mye, men - vi driter oss ut innimellom alle sammen, det er hvordan man takler det som styrer hvordan folk oppfatter en :) folk med selvironi er relaterbare og morsomme å være med. Mye bedre enn å være perfekt!

Hæ, skal jeg vise at jeg er flau eller skal jeg dekke over med å le?

Ts

Skrevet

Ta det opp med han og forklar. Hadde det vært meg, hadde jeg trodd du sendte feil med vilje. Litt sånn småbarnslig🙈 Så for all del, snakk med han slik at dere unngår misforståelser og vet hvor dere har hverandre.

Anonymkode: 5221d...17a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...