AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #1 Skrevet 29. januar 2019 de har ekstremt liten penis hvorfor er noen jenter tiltrukket av dem? leste tidligere på en annen tråd at en jente kunne godt tenkt seg å ligge sammen med hennes vietnamesiske venn. serr? hvorfor? han har sikkert jævla liten kuk Anonymkode: 24c0d...1cb
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #2 Skrevet 30. januar 2019 Det er jo mange greie og snille asiatiske menn, har et par venninder i veldige gode forhold med asiatere, og mange asiatiske menn er utrolig kjekke! men hvis jeg skal være helt ærlig så holder jeg meg unna dem selv nettopp pga det du sier her om liten penis. Anonymkode: 5694b...15b 1
SoWhat? Skrevet 30. januar 2019 #3 Skrevet 30. januar 2019 Japanere er spenstige da 🙂 ihverfall de jeg har møtt. Og når asiatere først er pene, så er de det virkelig! Liker måten de er på også. Ydmykere enn mange andre, og ganske mye mer smarte og ikke brautende. Min erfaring, og jeg kjenner jo noen, uten at mitt inntrykk gjelder alle. Penis kommer langt ned på lista over hva jeg liker med menn. Jez 11
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #4 Skrevet 30. januar 2019 Jeg synes asiatiske menn er utrolig sexy når de først er kjekk. Og den penisgreia baserer jo seg på ett gjennomsnitt, og det snittet er ikke så utrolig mye mindre en det for hvite. Jeg foretrekker uansett heller litt liten en litt stor. Synes det fort blir vondt om den er stor (hilsen ALENEMOR som egentlig skulle vært vid som ei låvedør, eller hva?) Anonymkode: 5a702...af6 18
Chablis Skrevet 30. januar 2019 #5 Skrevet 30. januar 2019 Føler du deg truet? Hvorfor bryr du deg om hva andre finner tiltrekkende? 10
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #6 Skrevet 30. januar 2019 8 minutter siden, SoWhat? skrev: Japanere er spenstige da 🙂 ihverfall de jeg har møtt. Og når asiatere først er pene, så er de det virkelig! Liker måten de er på også. Ydmykere enn mange andre, og ganske mye mer smarte og ikke brautende. Min erfaring, og jeg kjenner jo noen, uten at mitt inntrykk gjelder alle. Penis kommer langt ned på lista over hva jeg liker med menn. Jez helt enig. Og liten penis har lite å si, jeg hadde knallbra sex med en jeg traff som hadde den minste penisen av de jeg har hatt sex med. Fordi det var kjemi, han visste hva han drev med osv. Som flere har prøvd å fortelle mannfolka her inne, de fleste kvinner kommer ikke av penis inni seg, de kommer av stimulering av klitoris! Anonymkode: a3f4f...c35 10
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #7 Skrevet 30. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: helt enig. Og liten penis har lite å si, jeg hadde knallbra sex med en jeg traff som hadde den minste penisen av de jeg har hatt sex med. Fordi det var kjemi, han visste hva han drev med osv. Som flere har prøvd å fortelle mannfolka her inne, de fleste kvinner kommer ikke av penis inni seg, de kommer av stimulering av klitoris! Anonymkode: a3f4f...c35 Hvor liten penis var det egentlig? De vennindene mine som har sagt at liten penis ikke gjør noe (2 stk) har i senere tid kommet å sagt at ÅJAAAA NÅÅÅÅ skjønner de hvor mye det hadde å si, for de hadde ikke kommet over så liten penis før nå/senere og det de trodde ble omtalt som liten var normal (og naturligvis da helt fin i størrelse) Anonymkode: 5694b...15b 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #8 Skrevet 30. januar 2019 Jeg var sammen med en fra Korea, og han hadde penis på 18 cm. Så er ikke sånn at alle asiater har liten penis. Og snittet for de, er bare litt under hvite. Så ut fra din logikk, så burde alle kvinner bare like afrikanere da. Anonymkode: 40ff3...dbe 9
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #9 Skrevet 30. januar 2019 Det var jeg som ville ha sex med min vietnamesiske venn. Han er veldig sexy, søt, rolig og smart humor, fin kropp. Har gode assosiasjoner med asiatere fra barndommen, vi hadde en nabofamilie fra Vietnam og jeg lekte mye med barna der. De var buddhister, en herlig og fredelig religion som går utpå å være menneske, og ikke tilbe noen gud. De serverte alltid masse mat og snacks og smilte faktisk når alle barna kom rullende inn dørene. Ingen av de norske foreldrene i mitt nabolag gjorde det, de satt bare der med røyken klar til å syte på noe. Foreldrene til vietnameserene snakket dårlig norsk, men kroppspråket sa alt; de var bare gode mennesker med masse kjærlighet. I tillegg var min bestevenn adoptert fra et annet land nærliggende Vietnam. Altså er asiatiske ansiktstrekk noe jeg forbinder med hygge, latter, kos og vennskap. Når det gjelder penisene som liksom er så små, så er dette feil. Asiatere har like bred forskjell som europeere, noen er lange, korte, tykke eller tynne. Anonymkode: 103fc...27b 9
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #10 Skrevet 30. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De var buddhister, en herlig og fredelig religion som går utpå å være menneske, og ikke tilbe noen gud. De serverte alltid masse mat og snacks og smilte faktisk når alle barna kom rullende inn dørene. Ingen av de norske foreldrene i mitt nabolag gjorde det, de satt bare der med røyken klar til å syte på noe. Foreldrene til vietnameserene snakket dårlig norsk, men kroppspråket sa alt; de var bare gode mennesker med masse kjærlighet. Anonymkode: 103fc...27b Enig dette er veldig sjarmerende og beundringsverdige ting med asiatisk kultur! Anonymkode: 5694b...15b 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #11 Skrevet 30. januar 2019 Min asiatiske mann har en penis på 16,5 cm i lengde og 14 cm i tykkelse. Uansett så er det SÅ MYE mer enn penisen som gjelder når det kommer til sex! Voks opp! Anonymkode: 0ae90...014 3
Thyra Skrevet 30. januar 2019 #12 Skrevet 30. januar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: de har ekstremt liten penis hvorfor er noen jenter tiltrukket av dem? leste tidligere på en annen tråd at en jente kunne godt tenkt seg å ligge sammen med hennes vietnamesiske venn. serr? hvorfor? han har sikkert jævla liten kuk Anonymkode: 24c0d...1cb At asiater i snitt har litt mindre penis betyr ikke at alle asiater har liten penis. På samme måte som at ikke alle svarte menn har stor penis. Det er heller ikke alle som ser på penisstørrelse som det viktigste kriteriet når de skal finne en mann. 6
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #13 Skrevet 30. januar 2019 Har vært i Japan, og mange av mennene der var veldig pene! Liten eller stor penis spiller ingen rolle, det viktigste er først og fremst kjemi og personligheten. Anonymkode: 57f4a...ec7 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #14 Skrevet 30. januar 2019 3 timer siden, Thyra skrev: At asiater i snitt har litt mindre penis betyr ikke at alle asiater har liten penis. På samme måte som at ikke alle svarte menn har stor penis. Det er heller ikke alle som ser på penisstørrelse som det viktigste kriteriet når de skal finne en mann. Og at ikke alle hvite menn har gjennomsnitts penis. Anonymkode: ad155...d73 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #15 Skrevet 30. januar 2019 Aldri hørt om. At én dame på et anonymt forum sier hun kunne tenke seg å ligge med den ene asiaten vil jeg ikke akkurat ta som noen fasit. Dessuten kan det jo hende hun selv er asiat. Asiater er androgyne folk. Ikke akkurat det som forbindes med hva som er pent. Anonymkode: 39ee5...409 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #16 Skrevet 30. januar 2019 Av asiatere jeg har sett på tv ol, så har kanskje et par vært kjekke. For min del så blir de fort litt feminine. Men det finnes mange asiatere da. Men penisen har jeg aldri tenkt på, bryr meg svært lite om størrelsen. Det er så mye mer som er viktig. Anonymkode: 5ad14...b70 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #17 Skrevet 30. januar 2019 Jeg trodde dette med at asiatiske gutter har liten penis var en myte, frem til jeg prøvde selv. Var en fyr jeg hadde god kjemi med, men da det kom til stykket var det så drøyt at jeg ikke kjente om han var inni eller ikke. Anonymkode: ac2e7...c0d
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #18 Skrevet 30. januar 2019 Høy iq, høye kinnben, slanke, gode i kampsport. Anonymkode: c4b08...713 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #19 Skrevet 30. januar 2019 Har hatt sex med en asiater. Han hadde overhode ikke liten penis! Er som å si st alle svarte har stor penis. Stemmer selvfølgelig ikke, synes asiatiske menn er pene. Flott hud, og er ofte veldig flink til å ta vare på seg selv. Anonymkode: f6f03...af4 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #20 Skrevet 30. januar 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: de har ekstremt liten penis hvorfor er noen jenter tiltrukket av dem? leste tidligere på en annen tråd at en jente kunne godt tenkt seg å ligge sammen med hennes vietnamesiske venn. serr? hvorfor? han har sikkert jævla liten kuk Anonymkode: 24c0d...1cb Hvorfor tror du at det er kun penisen vi kvinner er ute etter? De som bryr seg aller mest om peniser, er menn! Kvinner vil ha hele Mannen. Selv om gjennomsnittet mulig er noe lavere på asiatiske menn, så gjør ikke det noe. Heller en 'liten' enn en 'stor'. Mange asiatere er jo nydelige, både kvinner og menn. Du ts, trenger å gå inn og sjekket det peniskomplekset ditt! Anonymkode: 493f1...dff 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå