Gå til innhold

Har hatt sex med en yngre mann bare for sexen skyld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gjevnlig gjort dette siden i sommer. Hvor stor sannsynlighet er det for at han stikker til en annen yngre dame dersom han har muligheten? 

Anonymkode: df396...f14

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som mannfolk flest i alle aldre gjør han det sannsynligvis allerede, med mindre dere har avtalt at dere er kjærester og bare skal ha hverandre. 

Anonymkode: a24c4...20c

• Liker 2
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Har gjevnlig gjort dette siden i sommer. Hvor stor sannsynlighet er det for at han stikker til en annen yngre dame dersom han har muligheten? 

Tittelen er sex for sexens skyld og nå spør du om han har sex med andre. Blitt forelsket du, har du ikke? 

Anonymkode: 20025...25f

Skrevet

Kvinner, ikke ta det for gitt at alle menn foretrekker yngre damer som elskerinner. Personlig foretrekker jeg damer på min egen alder og oppover +/-. Det er andre kriterier som er langt, langt viktigere :)

Anonymkode: 889fd...90e

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner, ikke ta det for gitt at alle menn foretrekker yngre damer som elskerinner. Personlig foretrekker jeg damer på min egen alder og oppover +/-. Det er andre kriterier som er langt, langt viktigere :)

Anonymkode: 889fd...90e

Signeres !      Modne damer er langt å foretrekke.  I dag er det heldigvis blitt mer akseptabelt med aldersforskjeller andre veien.    Og man ser oftere enn før at skilte damer finner seg yngre menn i forhold nr. 2.                                                                                                    Dette er ikke så rart, når det fra naturens side er sånn at libidoen til menn er sterkest i yngre år mens det er motsatt hos kvinner.  Dette med seksuell tiltrekning har nok vært sånn før og, bare mye mer skjult. Ja, tilogmed i gamle Rom betalte "rikmannsfruer" vaktene i Colloseum for en kosestund med de unge gladiatorene .  

Anonymkode: bf453...122

• Liker 1
Skrevet

Og jeg har hatt sex for sexens skyld med en eldre kvinne i det siste, så jeg er kanskje den rette å spørre.

Så lenge det er sex for sexens skyld og ikke følelser involvert er jeg dessverre skrudd sammen sånn at jeg alltid lengter etter det "motsatte". Tre-fire ganger med min FF som er brunette og jeg får trangen til å ligge med en blondine. Samme gjelder alder, og mange, mange andre variabler. Så ja, jeg kommer til å stikke til en yngre dame ganske snart. Men jeg kommer trolig tilbake :)

Anonymkode: cbf8b...9c2

Skrevet

Takker for svar. 

Er ikke forelsket, men er rart med det når man blir så pass intim med noen og kanskje spesielt som dame så blir det litt nærmere enn man tenker selvom konseptet er bare sex, men og frykt for kjønnsykdommer og annet. 

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Takker for svar. 

Er ikke forelsket, men er rart med det når man blir så pass intim med noen og kanskje spesielt som dame så blir det litt nærmere enn man tenker selvom konseptet er bare sex, men og frykt for kjønnsykdommer og annet. 

Som den eldste parten burde du i det minste ha vett nok til å prate med vedkommende for å finne ut hva ståa er.

Skrevet
6 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Som den eldste parten burde du i det minste ha vett nok til å prate med vedkommende for å finne ut hva ståa er.

Kanskje jeg skal ta det videre å ta en prat med han. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...