Gå til innhold

Liten hund som så ut til at den hadde det skikkelig vondt, bevegelseshemmet osv..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom ei dame inn på et rom jeg satt, typisk den velkledde, botox og dyr veske. Hun hadde med en chihuahua. Den dro på ene bakfoten, klarte ikke bevege hodet ordentlig. Den kom bort til meg fordi drn ville kose, hele tiden..den prøvde å se opp på meg men fikk ikke til å bevege hodet for det. Fikk nesten litt vondt av den. Den kom bort til meg hele tiden. 

Hun dama satt seg på bordet med et kamera, og sin iphone x... tok selfie med den mens kamera blitset. Glad i oppmerksomhet? 😛 spurte også om jeg kunneta bilde av henne. 

Hun tok hunden lg plasserte den på bordet. Hun virket egentlig ikke til bry seg særlig om den? Hun bare bar den og plasserte den på steder den kunne være til "show" for oss eller lot den gå rundt på gulvet. Mens hun selv satt og tok bilder av seg...på bordet... 

jeg er forsiktig med å mistenke folk slik egentlig, den kan kanskke ha falt og skadet seg. Men kan hun ha mishandlet den tror dere? Så nesten ut aom den bare skulle være til pynt med henne.. 

Anonymkode: 39894...862

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser ofte at sånne hunder blir behandlet som dukker dessverre.

Slengt hit og dit. 

Anonymkode: 26b68...1ab

• Liker 2
Skrevet

At man ikke bryr seg, er ikke ensbetydende med at man mishandler. Mange veskehunddamer er ikke spesielt opptatt av det beste hundeholdet, men det er nok de færreste som gjør dyrene fysisk vondt med vilje. Dog er det mishandling i seg selv å ikke oppsøke dyrlege om hunden tydelig har vondt. Men igjen, for alt vi vet, kan bikkja være i noen form for behandling.

Spurte du ikke, TS? 'Næmmen sååååå skjønn! Åh, men har den skadet seg? Jeg synes den halter litt?' Utrolig hvor mye informasjon man kan få ut av reaksjonen og svaret på et sånt spørsmål.

Anonymkode: 0ccf8...67b

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...