Gå til innhold

Ang. elektrikerarbeid og pris

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det best med fastpris eller timespris? 🤔

Takknemlig for svar

Anonymkode: 1767c...182

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller en elektrikker som har kontor nær der du bor, så du sparer på kjøring til og fra.

Vis det er mye de skal gjør kan de jo komme på befaring og gi tilbud. Så kan du velge etter det. Kansje mitt anbud er triks.

Skrevet
8 timer siden, Tummy skrev:

Eller en elektrikker som har kontor nær der du bor, så du sparer på kjøring til og fra.

Vis det er mye de skal gjør kan de jo komme på befaring og gi tilbud. Så kan du velge etter det. Kansje mitt anbud er triks.

Jeg tror kjøretillegget er det samme uansett, så lenge det er under en viss antall km. Men jeg har som oftest tatt bilde av det jeg ønsker utført, og sendt til 2 - 3 elektrikere med prisforespørsler. Den tiden det tar, kan ofte lønne seg.

Anonymkode: 77d6b...881

Skrevet

Tusen takk for svar.

Har hatt eletrikere på besøk og det var over 10.000,- i forskjell på prisen de ga meg 😳 Så er det to andre som sier de ikke kan gi fastpris, men de har en timespris.

Er lettere forvirret 😅🤷‍♀️

Anonymkode: 1767c...182

Skrevet

Vil anbefale fastpris hvis det er en elektriker eller ett firma du ikke kjenner til fra før, hør også med bekjente om de har noen elektrikere de har gode erfaringer med. Virker rart at de to andre ikke kan gi en fastpris, ville holdt meg unna de.

Hilsen elektriker 😀

Anonymkode: 66526...77f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...