Gå til innhold

Chattevenn(er) søkes

vaskemaskin

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er riktig sted, men jeg prøver meg. Søker noen å chatte med om alt mulig, og som spør hvordan jeg har det i dag. Er i et forhold med to barn under 10 år, så mye av tiden går med til de. Føler forholdet er vanskelig, da denne personen virker til å ha enkelte utfordringer psykisk som gjør at forholdet blir tungt. Vil ikke gå i detalj her, men jeg føler meg ensom. For eksempel får jeg aldri spørsmål om hvordan jeg hadde det på jobb, eller noe trøst i forbindelse med dødsfall. Håper noen i alderen (gjerne mental alder :-)) på rundt 30-45 vil ta kontakt, samme om du er mann eller kvinne, eller hvor du bor. Vi skal IKKE treffes er planen min :-) Kan god være anonym også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 29.1.2019 den 22.04, vaskemaskin skrev:

Vet ikke om dette er riktig sted, men jeg prøver meg. Søker noen å chatte med om alt mulig, og som spør hvordan jeg har det i dag. Er i et forhold med to barn under 10 år, så mye av tiden går med til de. Føler forholdet er vanskelig, da denne personen virker til å ha enkelte utfordringer psykisk som gjør at forholdet blir tungt. Vil ikke gå i detalj her, men jeg føler meg ensom. For eksempel får jeg aldri spørsmål om hvordan jeg hadde det på jobb, eller noe trøst i forbindelse med dødsfall. Håper noen i alderen (gjerne mental alder :-)) på rundt 30-45 vil ta kontakt, samme om du er mann eller kvinne, eller hvor du bor. Vi skal IKKE treffes er planen min 🙂 Kan god være anonym også.

Mann eller kvinne du da ? 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...