AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #1 Skrevet 29. januar 2019 Hvilken grad/diagnose har barnet? Hvilken oppfølging får/har dere? Hjelpemidler? Hvordan påvirker det barnets familieliv og sosialisering, på barnehage/skole/vanlig hverdag? Anonymkode: 16e06...efa
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #2 Skrevet 30. januar 2019 Min holder på å få diagnosen nå, tenåring.. vi har grunn og hjelpestønad (pga tidligere diagnose) er snakk om å få avlastningshjem. eventuelt en samtalepartner til meg. min har hatt veldig fin sosialisering med resten av familien gjennom oppveksten, men tilspisset seg veldig de siste årene.. spent på hvordan hverdagen hennes blir nå fremover med «rett» diagnose. Håper det blir lettere hjelpe henne på rett måte 🙂 Anonymkode: 27988...c15
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #3 Skrevet 31. januar 2019 På 30.1.2019 den 8.48, AnonymBruker skrev: Min holder på å få diagnosen nå, tenåring.. vi har grunn og hjelpestønad (pga tidligere diagnose) er snakk om å få avlastningshjem. eventuelt en samtalepartner til meg. min har hatt veldig fin sosialisering med resten av familien gjennom oppveksten, men tilspisset seg veldig de siste årene.. spent på hvordan hverdagen hennes blir nå fremover med «rett» diagnose. Håper det blir lettere hjelpe henne på rett måte 🙂 Anonymkode: 27988...c15 Ønsker dere masse lykke til! ❤️ Anonymkode: 16e06...efa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå