Gå til innhold

Dyktig kvinnelig ernæringsfysiolog i Bergen

Tinkiwinkiii

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med store helseproblemer og vil i den forbindelse endre på kostholdet mitt med profesjonell hjelp.Det er litt for omfattende for meg å gjøre på egenhånd.Tenker å prøve et kosthold uten gluten,melkeprodukter og raffinert sukker.Noen som har vært hos noen skikkelig flinke kvinnelige ernæringsfysiologer i Bergen?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres bakvendt ut, vanligvis starter man i den andre enden. Har du fått beskjed fra lege om at du bør/må kutte ut gluten, melkeprodukter og raffinert sukker?

Anonymkode: 7968a...e3c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres bakvendt ut, vanligvis starter man i den andre enden. Har du fått beskjed fra lege om at du bør/må kutte ut gluten, melkeprodukter og raffinert sukker?

Hehe.Kan forstå det høres bakvendt ut😝Har ikke fått beskjed om det fra lege nei.Har en lege som ikke kunne brydd seg mindre om helsen min.Grunnen til at jeg vil forsøke et slikt kosthold ,er fordi jeg har lest om andre som enten sliter med ME og fibromyalgi som har blitt så mye bedre av å legge om kostholdet sitt ,og kutte ut disse matvarene.Jeg har hatt alvorlig utmattelse og smerter i hele kroppen i 2 år nå.Siste halvåret har jeg vært mye sengeliggende og på de værste dagene må jeg krype opp trappene og ha pause på vei fra å gå inn fra stuen til kjøkkenet.Jeg klarer ikke spise (løfte armer og holde bestikk),leke med barnet mitt eller gjøre daglidagse ting som var en selvfølge at jeg gjorde og klarte før.Jeg tenker at jeg vil prøve det jeg kan prøve ut for å prøve å bli bedre.Og når jeg har lest om flere personer som nesten har blitt frisk igjen fra samme symptomer som meg ved å fjerne disse matvarene fra kostholdet og bruker mat som medisin..Ja,da vil jeg prøve det også..Akkurat nå er jeg desperat etter å få livet mitt tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes jammen plagsomt ut! Ikke minst følelsen av å ikke bli tatt på alvor. Men kan det tenkes at kostholdet ditt mangler noe, så du først burde se om du skulle legge til noe, før du vurderer om du skulle fjerne noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...