Gå til innhold

Merker jeg ikke liker naboene.Etter en klage jeg fikk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Burde jeg bare overse dem_.

Anonymkode: 98726...d7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva klaget de på?

Anonymkode: 1d6d8...76b

• Liker 12
Skrevet

Litt mer detaljer hadde vært fint. Man skal være høflige mot naboene sine

• Liker 15
Skrevet

Eks-naboene mine likte ikke meg, etter at jeg sendte bekymringsmelding til barnevernet. Det var etter at jeg hadde telt på knappene i flere måneder. Og jeg var åpen overfor BV om at jeg håpet bekymringen var på feil grunnlag.

De gjorde det samme som andre i den samme situasjonen gjerne gjør: flytta til nabokommunen.

Anonymkode: 31480...782

• Liker 3
Skrevet

De liker ikke at barna hopper p[ trampolinen om sommeren.Og sendte inn felles klage.  P[ at det var s[ mye br[k at de ikke en gang kunne bruke verandaen om sommeren. Helt utrolig.Og i tillegg er vi mye borte .S[ kan v're lang tid med null barn som lager lyd.

Skrevet

Hva klagde naboene på, TS? Er klagen velbegrunnet? Hvordan forholdt du deg rent formelt til klagen?

Slike ting er avgjørende for oss å vite når du spør om du "bare skal overse det".

Anonymkode: 1a8ba...af3

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

De liker ikke at barna hopper p[ trampolinen om sommeren.Og sendte inn felles klage.  P[ at det var s[ mye br[k at de ikke en gang kunne bruke verandaen om sommeren. Helt utrolig.Og i tillegg er vi mye borte .S[ kan v're lang tid med null barn som lager lyd.

Felles klage betyr at de var flere som klaget da og ikke bare én nabo.

Jeg tror ikke det er selve trampolinehoppingen som er problemet, men at barna er høylytte og støyende.

• Liker 24
Skrevet

Det dere bør gjøre TS, er å sørge for at barna holder et greit støynivå når de leker, og ikke hyler og skriker. Verre er det ikke.

• Liker 27
Skrevet

Tidene har forandret seg. Hvor gamle er de som klager? Er jo supert å bruke tiden på trampolinen framfor ipad'en :P Lyden av barnelatter og lek er jo bare herlig :) 

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, Millimani skrev:

Tidene har forandret seg. Hvor gamle er de som klager? Er jo supert å bruke tiden på trampolinen framfor ipad'en :P Lyden av barnelatter og lek er jo bare herlig :) 

Det er nok noe av det verste man kan høre.

Anonymkode: c075a...104

• Liker 9
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er nok noe av det verste man kan høre.

I dagens samfunn ja. Helt utrolig

• Liker 7
Skrevet

Greit å ikke skrike å skråle mens man leker, men litt må tåles i et nabolag med unger. De SKAL høres ute og jeg vet jeg er spesiell her, men tåler man ikke det får man la være å bosette seg i et barnevennlig nabolag!

• Liker 11
Gjest Dødningehode
Skrevet
4 minutter siden, Millimani skrev:

Det jævligste jeg hører er gutter i begynnelsen av tyveårene som har vært på byen og er skikkelig tøffe. Når jeg går forbi sånne får jeg stygge, morbide tanker om situasjoner de ikke hadde vært så tøffe i. 

Skrevet
6 minutter siden, Millimani skrev:

Kanskje fordi dagens foreldre ikke har styr på ungene og bare lar dem bråke, hyle og skrike så mye de vil, og dermed er barna mye mer høylytte enn hva de var før?

• Liker 15
Skrevet
13 minutter siden, Millimani skrev:

Enig! 

Her jeg bor blir alle naboene kjempeglad når de hører barna ute, det har de alle sagt. Bor i et rolig nabolag med mange eldre, så det er veldig stille her med mindre barna er ute og herjer. Da tusler naboene innom for en prat og titter i vinduene og vinker, tenker sikkert tilbake til den gangen området her var fullt av liv da de selv var barn. 😊

Høres helt rart ut å klage på at barn koser seg med trampolinehopping.

Anonymkode: e0a19...470

• Liker 8
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje fordi dagens foreldre ikke har styr på ungene og bare lar dem bråke, hyle og skrike så mye de vil, og dermed er barna mye mer høylytte enn hva de var før?

Neppe, tror du virkelig det?

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enig! 

Her jeg bor blir alle naboene kjempeglad når de hører barna ute, det har de alle sagt. Bor i et rolig nabolag med mange eldre, så det er veldig stille her med mindre barna er ute og herjer. Da tusler naboene innom for en prat og titter i vinduene og vinker, tenker sikkert tilbake til den gangen området her var fullt av liv da de selv var barn. 😊

Høres helt rart ut å klage på at barn koser seg med trampolinehopping.

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Neppe, tror du virkelig det?

Ja, ellers så er det foreldre som selv har blitt døv for egne, og andre barns vanvittige bråk. For noen kan fest og bassbråk være det verste, for andre bjeffende hund, og så er det oss som virkelig ikke ser sjarmen med gauling og skriking fra barn. Synes faktisk at det er ganske sprøtt at flere ikke synes det er koselig. Ja, barn kan fint leke ute, men da ikke bråke så hele nabolaget hører. Man kan fint le litt og bli revet med av en lek, men ikke le og skrike hele tiden, dag etter dag, år etter år. Dessverre er fri oppdragelse blitt mer og mer normalt.

• Liker 12
Skrevet

Jeg har ei lita jente som elsker å le og prate, hun har en litt kraftig stemme, men skriker ikke. Så det er virkelig folk der ute som ikke takler lyden fra barn :( huff....

Anonymkode: e3244...750

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ei lita jente som elsker å le og prate, hun har en litt kraftig stemme, men skriker ikke. Så det er virkelig folk der ute som ikke takler lyden fra barn :( huff....

Hunder er søte og menneskets bestevenn, og så er det noen som ikke takler at hunden bjeffer flere timer i strekk hver dag :( Huff...

Festing er en del av å være ung. Jeg elsker selv å ta meg en fest og forstår ikke grinebiterne som hamrer på døra mi klokka 3 på natta :( Huff...

• Liker 12
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Korrekt! Ta det til deg og stram opp ungen din så

Anonymkode: ed8b3...15d

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...