Gå til innhold

Hvor mange grader har dere i stua?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 20,5 her og nå. Har lest at det er anbefalt mellom 20 og 22, men jeg fryser og har på fleecegenser og står ved varmeovnen. Jeg lurer derfor på hvilken innetemp dere har og om dere er sånne frostpinner som meg? 

Anonymkode: c16f6...bbc

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nå har jeg 25. Liker ikke å fryse.

Skrevet

Jeg har 24 grader ca

• Liker 1
Skrevet

Har ikke peiling

vil tippe et sted mellom 16 og 22

Skrevet

Er 23 grader i stua for øyeblikket. På vinteren ligger temperaturen på mellom 22 og 23 grader inne.

• Liker 1
Skrevet

23-24 :) Nekter å fryse i egen stue. 

Anonymkode: 9932f...f8f

• Liker 4
Skrevet

19-20. Hater for varmt inneklima.

Anonymkode: a751f...44f

• Liker 5
Skrevet

Tipper det ligger rundt 21-22, for jeg fryser og ligger godt påkledd under pleddet i stua. Vi hadde 16C inne en periode pga feil med varmeanlegget, og det var helt ulevelig.

• Liker 1
Skrevet

19-20, 

Anonymkode: 9db0e...4be

Skrevet

15. Det blir bedre snart... ideelt hos oss er 20, men kulde og tomfor ved er ikke god kombo... 

Skrevet
Akkurat nå, Nuka skrev:

15. Det blir bedre snart... ideelt hos oss er 20, men kulde og tomfor ved er ikke god kombo... 

Kjøpe flere ovner? 15 grader er kald innetemp, hadde ikke orka!

• Liker 3
Skrevet

23-24 grader hos oss.  Vi har varmepumpe, men når utetemp blir over -6 funker den dårlig.  Da er det godt å ha vedovn. 

20,5 grader, som hos deg, er alt for kaldt!

• Liker 1
Skrevet

Tipper rundt 24 nå. 20, 5 hadde vært altfor kaldt for meg. 

Anonymkode: f4e40...d72

• Liker 2
Gjest Krampus
Skrevet

Har temperaturen på en relativt jevn 21 grader, og så blir det en god del varmere når jeg fyrer i peisen på kvelden. 

Skrevet

25-26. Elsker å ansiktet foran peisen

• Liker 1
Skrevet

23-25 deilige grader 😊

• Liker 1
Skrevet

20

PS. Håper dere som har over 22 ikke er de samme som klager på høye strømregninger. 

Det er noe rart med mange nordmenn vinterstid. Om våren, høsten og sommeren er det helt greit å ha på en vanlig genser når det er 20 grader. Om vinteren regnes 20 som kaldt. Satt på med bilen til en venninne forleden. Vi var begge i tykke vinterklær (det er rundt -15 her). Hun satte varmen i bilen på 24,5 grader + setevarme. Hvis ikke, ble det for kaldt, mente hun. Jeg synes det var veldig ubehagelig og var sjeleglad for å komme meg ut i -15 når turen var over. 

Anonymkode: ec1ce...1d1

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...