Gjest O.G. Skrevet 30. januar 2019 #21 Skrevet 30. januar 2019 26 minutter siden, T-Rex skrev: Du har innsideinformasjon? Ja, naturligvis har du det. Den kler deg, forresten. Jeg var hos frisøren forleden og leste Se & Hør (bladet var fra i år) der, slik jeg vet det.
T-Rex Skrevet 30. januar 2019 #22 Skrevet 30. januar 2019 2 minutter siden, O.G. said: Jeg var hos frisøren forleden og leste Se & Hør (bladet var fra i år) der, slik jeg vet det. Da så.
Aragorn ll Elessar Skrevet 30. januar 2019 Forfatter #23 Skrevet 30. januar 2019 46 minutter siden, O.G. skrev: Jeg var hos frisøren forleden og leste Se & Hør (bladet var fra i år) der, slik jeg vet det. Der ga du oss alle en god grunn til og aldri ta noe du skriver seriøst igjen. 1
T-Rex Skrevet 30. januar 2019 #24 Skrevet 30. januar 2019 5 minutter siden, Aragorn ll Elessar said: Der ga du oss alle en god grunn til og aldri ta noe du skriver seriøst igjen. Jeg tror nok du skal ta O.G. seriøst. 2
Aragorn ll Elessar Skrevet 30. januar 2019 Forfatter #25 Skrevet 30. januar 2019 Akkurat nå, T-Rex skrev: Jeg tror nok du skal ta O.G. seriøst. Hvorfor det ? 1
T-Rex Skrevet 30. januar 2019 #26 Skrevet 30. januar 2019 8 minutter siden, Aragorn ll Elessar said: Hvorfor det ? Fordi hun er spesiell. Veldig.
Gjest O.G. Skrevet 30. januar 2019 #27 Skrevet 30. januar 2019 57 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev: Der ga du oss alle en god grunn til og aldri ta noe du skriver seriøst igjen. Vel, det kan du si det med det brukernavnet....
Gjest O.G. Skrevet 30. januar 2019 #28 Skrevet 30. januar 2019 40 minutter siden, T-Rex skrev: Fordi hun er spesiell. Veldig. Ler og ler. ❤️
Anonymbruker3 Skrevet 30. januar 2019 #29 Skrevet 30. januar 2019 (endret) 21 hours ago, SVK said: Synes det greiste er en folkeavstemning. Da får man jo se hva folket mener. Det må vel være greist for Kronprins Haakon også. Sikkert lettere for han å være konge om han vet han ble valgt. I følge spørreundersøkelser støtter litt over 70% av Norges befolkning monarkiet, så resultatet ville blitt det samme. Spørreundersøkelser er ikke helt nøyaktige, men ikke så ille at de tar så mye feil. Det ville vært sløsing med ressurser å holde folkeavstemning om dette. Endret 30. januar 2019 av Anonymbruker3 1
Gjest SVK Skrevet 30. januar 2019 #30 Skrevet 30. januar 2019 (endret) 3 hours ago, Anonymbruker3 said: I følge spørreundersøkelser støtter litt over 70% av Norges befolkning monarkiet, så resultatet ville blitt det samme. Spørreundersøkelser er ikke helt nøyaktige, men ikke så ille at de tar så mye feil. Det ville vært sløsing med ressurser å holde folkeavstemning om dette. Jeg tror resultatet på spørreundersøkelsen reflekterer at man er fornøyd med Harald. Det betyr jo ikke at man vil være fornøyd med Haakon. I tillegg vil jo en folkeavstemning nettopp føre til at man reflekterer litt mer om man faktisk ønsker monarki eller ikke. Mennene valgte forrige Kong Haakon. Synes folket da kan få velge på nytt ved neste. Forrige gang var det jo bare mennene som fikk velge. Denne gangen skal både kvinner og menn få si sitt syn på om de fortsatt ønsker monarki. "Verdens rikeste land" bør kunne ta seg råd til en folkeavstemning for å sikre at statsoverhodet har legitimitet i folket. Ingen som sier at man ikke trenger Stortingsvalg siden man uansett vil kunne få en god pekepinne ved å ta en spørreundersøkelse. Endret 30. januar 2019 av SVK
Testosteron Skrevet 30. januar 2019 #31 Skrevet 30. januar 2019 7 timer siden, T-Rex skrev: Jeg savner visjoner. MDG har det, til en viss grad, men de folka er også litt ute og sykler. MDG er bokstavelig talt ofte ute og sykler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå