Gå til innhold

hvilken av disse er det letteste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er enklest å få?

pule jente, slikke jente eller kline?

jeg er desperat og trenger jente kontakt. jeg vil bare bli rørt av en jente. hva er enklest å få av klining, slikking eller knulling?

Anonymkode: 47bd5...30b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kysse og kline er jo forstadiet til å både pule og slikke, så det er helt klart lettest å "få". Men det er ikke noe jenter bare "gir", så du må heller ikke se på det som "få". Å kysse og kline , og også å ha sex enten det er penetreringssex eller oralsex er noe man har sammen fordi man verdsetter hverandre og har en ubeskrivelig kjemi som man ikke får med venner. 

Jenter kan merke desperasjon lang vei og det virker frastøtende, så det beste tipset jeg kan gi deg er å slutte å være så desperat og tenke at det skjer når det skjer. Inshallah, når Gud vil, osv. 

Anonymkode: d4609...941

Skrevet

Desperate gutter har null sjans.Jenter elsker gutter som er overlegne og ignorerer dem. Så dumme er de faktisk.

Anonymkode: 60ef8...3e6

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Desperate gutter har null sjans.Jenter elsker gutter som er overlegne og ignorerer dem. Så dumme er de faktisk.

Anonymkode: 60ef8...3e6

Tror nok ditt kjennskap til jenter er ganske begrenset.

Anonymkode: 17565...c86

Skrevet
På 29.1.2019 den 20.15, AnonymBruker skrev:

hva er enklest å få?

pule jente, slikke jente eller kline?

jeg er desperat og trenger jente kontakt. jeg vil bare bli rørt av en jente. hva er enklest å få av klining, slikking eller knulling?

Anonymkode: 47bd5...30b

Det aller letteste for deg er nok dessverre å fortsette å dagdrømme............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...