Gå til innhold

Daten har vært FF med broren min sin eks

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ble helt kvalm og uvel da jeg fikk vite dette. Dette var utrolig turn off, og vurderer å avslutte datingen etter dette. Er det innafor? 

Anonymkode: 1849b...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja.. kommer jo litt an på... Er det lenge siden? Har de fortsatt kontakt. De fleste normale folk over 20 har en fortid. Sånn er det bare. Er jo helt tilfeldig at det var eksen til broren din... 

Hadde vært verre om broren og hun fortsatt var sammen 😅🤣

Anonymkode: 1be06...a36

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan avslutte når du vil med hvem du vil. Bare gjør det på en fin måte. 

Anonymkode: 6b66f...2d7

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er jo at jeg likte ham kjempegodt fram til dette. Nå har jeg mistet all lyst på ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan skal jeg si dette? Skal jeg være ærlig om grunnen? Hvordan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ble helt kvalm og uvel da jeg fikk vite dette. Dette var utrolig turn off, og vurderer å avslutte datingen etter dette. Er det innafor? 

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

tja... men du skriver at hun er eks. nå. Så du kan "gå videre" om du ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke problemet.

Hadde egentlig ikke sett problemet om daten din haddw hatt en fortid med broren din heller..

Anonymkode: df501...3cf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh nei, daten har levd før de møtte deg. For en skam.

🙄

Anonymkode: 3ee12...680

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det avgjørende her er jo hvordan man ser på eksen til broren. Om man kjente henne godt, og om man hadde et positivt eller negativt bilde av henne. Jeg kunne aldri tenkt meg å date noen som hadde vært FF med to av eksene til broren min, fordi de damene verken er særlig sympatiske eller attraktive. Den tredje eksen har jeg derimot ikke så dårlig inntrykk av, og kjenner henne heller ikke noe særlig, så i det tilfelle tror jeg ikke jeg hadde brydd meg.

Anonymkode: 837e9...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo noen som kanskje ser på eksen til broren som et slags tidligere familiemedlem.

Anonymkode: 837e9...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner deg. Det blir ekkelt fordi leddet mellom deg og broren din blir en i mellom. Blir for nært, rett og slett 😜 

Anonymkode: 53c5f...64b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren til din eks? Nei det syntes jeg ikke er for drøyt. Men det er du som skal kjenne på det. Du har vel ikke noe kontakt med din eks og hennes familie lengre? Ikke noen du trenger å forholde deg til? Hadde det vært DIN bror, hadde det vært noe annet. Jeg fant det ut med min søster og min date, og DA ble jeg kvalm. Men jeg kom over det, med tid og stund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Becka skrev:

Broren til din eks? Nei det syntes jeg ikke er for drøyt. Men det er du som skal kjenne på det. Du har vel ikke noe kontakt med din eks og hennes familie lengre? Ikke noen du trenger å forholde deg til? Hadde det vært DIN bror, hadde det vært noe annet. Jeg fant det ut med min søster og min date, og DA ble jeg kvalm. Men jeg kom over det, med tid og stund. 

Ah, nå fikk jeg det med meg mer, broren din sin eks, har han vært med. Forsatt innafor. Da det er eksen til din bror, og forsatt ikke din bror/søster. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...