Gjest LoisLane Skrevet 8. april 2005 #1 Skrevet 8. april 2005 Seksåringen ønsker seg disko på barnebursdagen. Noen som har tips til hvilke sanger som er passende?
Amanja Skrevet 8. april 2005 #2 Skrevet 8. april 2005 Schnappi blir sikkert en suksess. Grusom sang, synes jeg, men den faller nok veldig i smak hos barn...:-) Hm, kommer ikke på fler jeg..
Gjest Lea Skrevet 8. april 2005 #3 Skrevet 8. april 2005 Finnes det ikke en CD med sånne pop-barne-sanger?
Gjest lmari Skrevet 8. april 2005 #4 Skrevet 8. april 2005 Britney Spears, A-teens, Aqua, litt sånn tyggegummi-pop? Sjekk hvilke sanger som er på sånne Hits for Kids-plater. Her er fra Hits for Kids 12: O-Zone - Dragostea Din Tei Maria Arredondo - Mad Summer @Lek - En Stjerne Skal Jeg Bli Kjartan Salvesen - Standing Tall A-Teens - I Promised Myself Summerboys - Det Var Sommer Sofie - Följa Dig Dit Du Går Anne Gadegaard - Ini Mini Miny Moe Olsenbanden jr. - Valborg Oh Oh Yeah Yeah BNG - Be What You Wanna Be Hot Banditoz - Veo Veo Bubbles - Blow The Spot DJ Ötzi - Not Without Us Rachel Stevens - Sweet Dreams My L.A. Ex Hermes House Band - Hit The Road Jack Venke Knutson - Scared Da Buzz - Dangerous LMNT - Juliet K.C.P.K. - We Will Rock You Small Talk - Diggi Loo Diggi Ley S Club Juniors - One Fine Day Commander & Friends - Yepee Yeah Christian Ingebrigtsen - Can´t Give Up
Gjest LoisLane Skrevet 8. april 2005 #5 Skrevet 8. april 2005 takk! Tyggegummi er vel det hun vil ha...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå