Forundret.. Skrevet 2. februar 2019 #41 Skrevet 2. februar 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: 100% enig. Gleden for barna er borte. Alle skal tas hensyn til for tiden. Jeg mener at den som har bursdag bestemmer kake, så får heller de som ikke vil spise den la være. Anonymkode: 9849d...b2b Jøsses, regner med at du tuller nå... Til og med femåringen her i huset har skjønt at en av den største gleden i det å feire bursdagen sin er de som feirer den med henne. 5
Gjest Malone Skrevet 2. februar 2019 #42 Skrevet 2. februar 2019 Dersom man ikke kan lage kake som alle barn kan spise, så bør en gi litt heads’up til foreldrene om hvilken kake som kommer Jeg har en med melkeproteinallergi. Forventer på ingen måte at andre foreldre skal sette seg inn i allergien, og bake deretter. Stoler heller ikke på at alle «gjør det riktig» da vår ikke engang tåler spor av melk, så jeg vil helst ordne selv. Men, jeg liker å få beskjed om når det skal foregå noe ‘ekstra’ i barnehagen, så jeg kan ordne med melkefri kake e.l selv
FrankDrebin Skrevet 2. februar 2019 #43 Skrevet 2. februar 2019 På 29.1.2019 den 20.23, AnonymBruker skrev: Herlighet så mye det skal tas hensyn til nå... Før bakte vi kake, alle spiste og var glade. Anonymkode: d0e8f...d9f
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #44 Skrevet 2. februar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har bikket over til hysteri for lenge siden. Anonymkode: 5c7a7...fa9 Enig. Nå skal man ta så mye hensyn til andres rare holdninger og nykker at man glemmer å ta hensyn til seg selv. Anonymkode: 1fac4...e65
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #45 Skrevet 2. februar 2019 4 minutter siden, Forundret.. skrev: Jøsses, regner med at du tuller nå... Til og med femåringen her i huset har skjønt at en av den største gleden i det å feire bursdagen sin er de som feirer den med henne. Så får man bake egne kaker til disse ungen da, eller de kan ta med seg noe som er laget hjemmefra. Jeg måtte det, da jeg var diabetiker og jeg tenkte ikke over at jeg var annerledes engang Anonymkode: 1fac4...e65 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #46 Skrevet 2. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig. Nå skal man ta så mye hensyn til andres rare holdninger og nykker at man glemmer å ta hensyn til seg selv. Anonymkode: 1fac4...e65 Så sant. Anonymkode: 5c7a7...fa9
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #47 Skrevet 2. februar 2019 9 minutter siden, FrankDrebin skrev: Spot on. Anonymkode: 5c7a7...fa9 2
FrankDrebin Skrevet 2. februar 2019 #48 Skrevet 2. februar 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spot on. Anonymkode: 5c7a7...fa9 Jepp, slik har det blitt. 1
Forundret.. Skrevet 2. februar 2019 #49 Skrevet 2. februar 2019 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig. Nå skal man ta så mye hensyn til andres rare holdninger og nykker at man glemmer å ta hensyn til seg selv. Anonymkode: 1fac4...e65 Det å ta hensyn til allergi o.l er for meg en selvfølge. Det er også en selvfølge å ta hensyn til de veganske og muslimske ungene nettopp fordi at de har ikke valgt det selv. Jeg synes at det er jævlig trist om de skulle føle seg utenfor pga foreldrenes valg. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå