AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #1 Skrevet 29. januar 2019 Hva er årsaken til at menn blir tent av å slikke og sutte på bryster? Hva er det med bryster og ikke minst brystvorter som gjør at man blir så forferdelig tent av det? Anonymkode: f2757...6a9
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #2 Skrevet 29. januar 2019 Vi er dyr, og dyr har instinkt. Bryster er mat, og da blir dyrene litt ville. Så enkelt... En helt umulig fascinasjon å forklare. Anonymkode: 564d1...d43
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #3 Skrevet 29. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vi er dyr, og dyr har instinkt. Bryster er mat, og da blir dyrene litt ville. Så enkelt... En helt umulig fascinasjon å forklare. Anonymkode: 564d1...d43 Samme måte som hvorfor man blir tent av oral sex, hvis man ser det fra en rent hygenisk side så er det ganske uhygienisk å slikke eller suge noen der urinen kommer ut Anonymkode: f2757...6a9 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #4 Skrevet 29. januar 2019 Erogen sone, kan være superpirrende for henne. Ikke alle liker det, men de aller fleste jeg har møtt. Jeg gjør det fordi jeg tenner på hennes nytelse. Anonymkode: b054f...529 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #5 Skrevet 29. januar 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme måte som hvorfor man blir tent av oral sex, hvis man ser det fra en rent hygenisk side så er det ganske uhygienisk å slikke eller suge noen der urinen kommer ut Anonymkode: f2757...6a9 Synes det blir noe annet. Kjønnsorganet er jo en virkelig erogen sone. Den som mottar ender (forhåpentligvis) med orgasme og den som gir blir jo tent av at den andre blir tent og man faktisk har munnen på partnerens kjønnsorgan. Bryster er ikke det samme. De fleste kvinner får lite ut av sutting på brystene. Anonymkode: 9a3b0...03b
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #6 Skrevet 29. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Synes det blir noe annet. Kjønnsorganet er jo en virkelig erogen sone. Den som mottar ender (forhåpentligvis) med orgasme og den som gir blir jo tent av at den andre blir tent og man faktisk har munnen på partnerens kjønnsorgan. Bryster er ikke det samme. De fleste kvinner får lite ut av sutting på brystene. Anonymkode: 9a3b0...03b Tuller du? Å bli sugd på brystvortene av en mann man er kåt på er sinnsykt godt og opphissende. Anonymkode: 5caa1...eb0 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #7 Skrevet 29. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste kvinner får lite ut av sutting på brystene. Anonymkode: 9a3b0...03b Brystene er erogene soner og helt nødvendig å stimulere seksuelt for at jeg skal tennes seksuelt hvertfall. Det gjelder flertallet av oss kvinner så ikke snakk på vegne av oss bare fordi du ikke har peil. Finnes seff et unntak her og, noen kvinner får ingenting ut av det, akuratt som at noen menn ikke får noe ut av slikking på ballene, men de fleste gjør. Anonymkode: e1f02...0a8 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #8 Skrevet 29. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det blir noe annet. Kjønnsorganet er jo en virkelig erogen sone. Den som mottar ender (forhåpentligvis) med orgasme og den som gir blir jo tent av at den andre blir tent og man faktisk har munnen på partnerens kjønnsorgan. Bryster er ikke det samme. De fleste kvinner får lite ut av sutting på brystene. Anonymkode: 9a3b0...03b Snakk for deg selv, for du vet åpenbart ingenting om andre kvinner enn deg selv. Brystene og spesielt brystvortene mine er virkelige erogene soner, og jeg kan faktisk få en slags orgasme av lek med dem. Og jeg blir derfor selvfølgelig også veldig tent av at noen har munnen på dem. Anonymkode: 712a7...99f 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #9 Skrevet 29. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snakk for deg selv, for du vet åpenbart ingenting om andre kvinner enn deg selv. Brystene og spesielt brystvortene mine er virkelige erogene soner, og jeg kan faktisk få en slags orgasme av lek med dem. Og jeg blir derfor selvfølgelig også veldig tent av at noen har munnen på dem. Anonymkode: 712a7...99f Jeg var sammen med en dame som fikk orgasme av å bli sugd og slikket på brystvortene. Høres merkelig ut Anonymkode: f2757...6a9
Gjest Anonym Bruker Skrevet 29. januar 2019 #10 Skrevet 29. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva er årsaken til at menn blir tent av å slikke og sutte på bryster? Hva er det med bryster og ikke minst brystvorter som gjør at man blir så forferdelig tent av det? Anonymkode: f2757...6a9 Det er dokumentert at mange menns sin intrs. for kvinnebryster har samanheng med at brystene var livsgrunnlaget som barn.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #11 Skrevet 29. januar 2019 Min partner blir kåt av at jeg elsker det iallfall. Er såå sensitiv og blir helt vill av det, så han tar seg goood tid med dem. Fack jeg tror jeg må sende han noen nudes nå❤ Anonymkode: 43d1b...45c
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #12 Skrevet 29. januar 2019 48 minutter siden, Anonym Bruker skrev: Det er dokumentert at mange menns sin intrs. for kvinnebryster har samanheng med at brystene var livsgrunnlaget som barn. Ikke slik for meg i hvert fall Anonymkode: f2757...6a9
Gjest Anonym Bruker Skrevet 29. januar 2019 #13 Skrevet 29. januar 2019 http://www.side3.no/vitenskap/hvorfor-menn-elsker-bryster-4361855
chi Skrevet 29. januar 2019 #14 Skrevet 29. januar 2019 Jeg er ikke noen kjempe fan av å blli slikket/sugd på brystvortene. De er rett og slett lite følsomme, og den smattingen og slafsingen jeg hører blir jeg nesten gal av
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #15 Skrevet 29. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Snakk for deg selv, for du vet åpenbart ingenting om andre kvinner enn deg selv. Brystene og spesielt brystvortene mine er virkelige erogene soner, og jeg kan faktisk få en slags orgasme av lek med dem. Og jeg blir derfor selvfølgelig også veldig tent av at noen har munnen på dem. Anonymkode: 712a7...99f Kona mi elsker også at jeg leker med knoppene hennes så det blir en slags forspill. Hun blir kåtere og ikke minst våtere av det og det passer jo meg ypperlig. Anonymkode: 63af0...831
Monica1968 Skrevet 29. januar 2019 #16 Skrevet 29. januar 2019 Brystene er erogene soner. Det er selvsagt ikke alle kvinner som får noe ut av dette, men for mange av oss er dette oppgisende, ja. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå