AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #1 Skrevet 29. januar 2019 har liten kuk og jeg hater det mer enn alt. er dette gener eller livsstil? husker at jeg sov nesten aldri da jeg var i pubertet. spiste også veldig lite. spiste bare en bolle og en cola hver eneste dag i flere år. så under 500 kalorier i flere år og jeg sov 2-3 timer nesten hver dag. stresset også mye, kroppen min var alltid stressa. satt hele dagen på sofaen forferdelig livsstil, forferdelig kosthold, forferdelig søvn osv kan dette ha noe med at jeg har liten penis? eller er penis 100% gener? jeg er så deprimert Anonymkode: a4cf0...f76 1
Uredd Skrevet 29. januar 2019 #2 Skrevet 29. januar 2019 Er nok bare gener Beviset er at selv om du har dratt den flere ganger om dagen så ble den ikke lengre... 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #3 Skrevet 29. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: har liten kuk og jeg hater det mer enn alt. er dette gener eller livsstil? husker at jeg sov nesten aldri da jeg var i pubertet. spiste også veldig lite. spiste bare en bolle og en cola hver eneste dag i flere år. så under 500 kalorier i flere år og jeg sov 2-3 timer nesten hver dag. stresset også mye, kroppen min var alltid stressa. satt hele dagen på sofaen forferdelig livsstil, forferdelig kosthold, forferdelig søvn osv kan dette ha noe med at jeg har liten penis? eller er penis 100% gener? jeg er så deprimert Anonymkode: a4cf0...f76 Litt spekulasjoner så klart men. Er ikke bare gener. Brødre kan ha stor forskjell i størrelse på penis. Miljø teller også. Hvis mor under svangerskapet har vært mye redd /stresset eller der mannen har plaget henne under svangerskap kan stresshormoner hemme kjønnsutviklingen hos guttefostre. Mener å ha lest det et sted. Snille omtenksomme fedre bedrer sine sønners levekår. Kan jeg spørre hvordan din far har vært i oppvekst/ mot mor? Også viktig at gravide/fertile kvinner unngår endel stoffer / tilsetning/ hormonhermere som også går mer ut over guttefostre enn jentefostre. Kosthold og søvn er viktig for hormonbalanse ja. Hadde du ikke foreldre som satte grenser for deg mht søvn kost mm under din pubertet? Forsøk lev Sundt nå i allefall, penis kam faktisk vokse til ca 20 års alder. din fremtidige sønn trenger ikke få liten penis. Sørg for at din kjæreste under svangerskapet ikke stresses og ta godt vare på henne så blir nok alt normalt! Anonymkode: 5badc...77c
Gjest Phiola Skrevet 29. januar 2019 #4 Skrevet 29. januar 2019 Det er mest genetisk ja, gener fra både mor og farssiden (dette forklarer hvorfor brødre kan ha ulik penisstørrelse). Om mor har drukket eller tatt narkotika under svangerskapet kan også dette påvirke. I sjeldne tilfeller kan guttebabyer produsere for lite testosteron, som kan være en årsak. Årsaken hos deg er nok genetisk. (Men det er utrolig at du holdt ut med den livsstilen over flere år?!)
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #5 Skrevet 30. januar 2019 Ikke bare utrolig - usannsynlig! Anonymkode: 0c28f...8ca
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #6 Skrevet 30. januar 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt spekulasjoner så klart men. Er ikke bare gener. Brødre kan ha stor forskjell i størrelse på penis. Miljø teller også. Hvis mor under svangerskapet har vært mye redd /stresset eller der mannen har plaget henne under svangerskap kan stresshormoner hemme kjønnsutviklingen hos guttefostre. Mener å ha lest det et sted. Snille omtenksomme fedre bedrer sine sønners levekår. Kan jeg spørre hvordan din far har vært i oppvekst/ mot mor? Også viktig at gravide/fertile kvinner unngår endel stoffer / tilsetning/ hormonhermere som også går mer ut over guttefostre enn jentefostre. Kosthold og søvn er viktig for hormonbalanse ja. Hadde du ikke foreldre som satte grenser for deg mht søvn kost mm under din pubertet? Forsøk lev Sundt nå i allefall, penis kam faktisk vokse til ca 20 års alder. din fremtidige sønn trenger ikke få liten penis. Sørg for at din kjæreste under svangerskapet ikke stresses og ta godt vare på henne så blir nok alt normalt! Anonymkode: 5badc...77c What?? Anonymkode: 35c53...666 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #7 Skrevet 30. januar 2019 så penis er bare gener eller? ingenting en person kan gjøre for å gjøre den større/stoppe vekst av den i pubertet? den er 100% gener? Anonymkode: a4cf0...f76
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #8 Skrevet 30. januar 2019 Aner ikke, men folk var jo lavere før, noe som først og fremst skyldtes dårlig kosthold. Og jeg tror også det er blitt funnet en svak sammenheng mellom penisstørrelse og høyde. Så jeg vil tippe at det finnes en bitteliten (haha, pun not intended) livsstilssammenheng der. Anonymkode: c03aa...756
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #9 Skrevet 30. januar 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: så penis er bare gener eller? ingenting en person kan gjøre for å gjøre den større/stoppe vekst av den i pubertet? den er 100% gener? Anonymkode: a4cf0...f76 Nei, ingenting man selv kan gjøre. Da hadde det vært fremmet for lenge siden. Menn går jo på at piller skal gjøre penisen større, penisforlenger ol. Ingenting fungerer. Du arver gener fra mor og far. Søsken arver forskjellige gener, derfor blir man ikke like høy, får samme utseende ol. Du hadde mest sannsynlig hatt samme str på penisen om du spiste normalt i puberteten. Men, hør nå her. Penis størrelsen er ikke alt, virkelig. Dette er noe menn har hengt seg oppi. Hva du derimot gjør med hender og tunge betyr mye mer. At du tar på partneren, kysser, koser, slikker/suger (alt ettersom hvilket kjønn du foretrekker) osv. Penisen er bare penetrering, kvinner flest får ikke orgasme av penetrering. Og når det gjelder analsex, så er mindre bedre Anonymkode: 777e8...883 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #10 Skrevet 30. januar 2019 Mannen min spiste nesten ikke hele oppveksten pga fattig familie, vanskelig barndom med mishandling osv. Han er svært tynn. Penisen hans er likevel stor. Anonymkode: 6c0e1...552
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #11 Skrevet 30. januar 2019 Kongo har vel de lengste penisene i gjennomsnitt i følge et par halvseriøse statistikker jeg fant. Kongo er også en av de fattigste landene i verden hvor millioner lider av hungersnød. Hva som bidrar til penisstørrelser vet jeg ikke, men tror ikke du har sultet bort lengden i det minste. Anonymkode: ec542...c0a 2
RecklessRoyal Skrevet 31. januar 2019 #12 Skrevet 31. januar 2019 On 1/29/2019 at 7:26 PM, AnonymBruker said: eller er penis 100% gener? Størrelse på penis er i hovedsak knyttet til gener. Det er bare enkelte miljøfaktorer som har blitt linket til deformasjon av kjønnsorgan (hos både menn og kvinner), dette kan for eksempel være at man er utsatt for kjemikalier som kan til hormonforstyrrelser (pesticid, triklosan, kjemikalier i plast og olje fra tre og lavender osv). Det skal sies at få av disse har konkluderende studier bak seg og er i beste fall bare hypoteser. Om du sliter med depresjon på grunn av liten penis er dette noe du bør snakke med lege/psykolog/sexolog om, det er jo ikke bra om du ikke klarer å danne nære forhold med det motsatte kjønn på grunn av usikkerhet. Det er også (til en viss grad) mulig å øke størrelsen på penis ved kirurgi.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #13 Skrevet 31. januar 2019 Hvis man er deprimert over sin egen lille normale penis, da har man hatt lite sorger og virkelige problemer i livet.... Anonymkode: 2f24c...bb3 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #14 Skrevet 31. januar 2019 Jeg er også "liten", dvs i nedre del av gjennomsnittet. Det er ikke noe å gjøre med det. Drit i det, lær deg å bruke den ordentlig. Og når du sier liten, hva vil liten si? Er du en av de som "jeg har bare 15 cm lang pikk"-typen? Eller snakker vi under 10 cm? Anonymkode: ed239...7db 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå