Gå til innhold

har de fleste norske jenter bare sex med norske gutter? vanskelig å få seg noe hvis du er utlender?

Anbefalte innlegg

Skrevet

virker som de fleste norske jenter kun har sex med norske gutter og om du er araber eller brun eller svart eller asiater, så kommer du til å slite med å få norsk fitte

stemmer dette?

Anonymkode: b8657...9ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:roll:

Anonymkode: be0d8...0cb

• Liker 10
Skrevet

Verken nordmenn, arabere, brune, svarte eller arabere har krav på fitte av noen som helst nasjonalitet. Er man hyggelig, grei og behandler damer bra kan det godt hende man finner noen å være sammen med eller ha sex med, men dersom man er typen som bare ser og omtaler fitta deres og hopper over dama er sjansene ganske dårlige. 

Anonymkode: 174f4...6ff

• Liker 37
Skrevet

Hva er en utlender??

Anonymkode: b91d1...061

• Liker 8
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Verken nordmenn, arabere, brune, svarte eller asiater har krav på fitte av noen som helst nasjonalitet. Er man hyggelig, grei og behandler damer bra kan det godt hende man finner noen å være sammen med eller ha sex med, men dersom man er typen som bare ser og omtaler fitta deres og hopper over dama er sjansene ganske dårlige. 

Korreksjon. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

virker som de fleste norske jenter kun har sex med norske gutter og om du er araber eller brun eller svart eller asiater, så kommer du til å slite med å få norsk fitte

stemmer dette?

Loool, det er stikk motsatt! 

Det er negrene og andre utenlendinger som tar de norske jentene, i demmes sinnsyke religion er det helt greit at gutter tar norske jenter men muslimjenter ikke får tatt norske menn....  

• Liker 6
Skrevet

Er nok mest av det siden det er flest "nordmenn" her (mange som ser norske ut har egentlig gener fra Baltikum, Russland, Storbrittania osv).

Men har flere venniner som har hatt både asiatere og afrikanere med stor suksess. Selv ramler jeg aldri borti potensielle sexpartnere med annerledes hudtone enn meg. Har en vietnamesisk venn jeg ville pult på flekken, og en kompis fra et eller annet land i midtøsten om han har grei kuk.

Anonymkode: 40e09...f29

Skrevet
1 time siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Det er negrene og andre utenlendinger som tar de norske jentene, i demmes sinnsyke religion er det helt greit at gutter tar norske jenter men muslimjenter ikke får tatt norske menn....  

Meeeh, ofte er det ikke kremen av kremen som går for svarte og arabere og andre synlige utlendinger. Tror ikke det er noe tap for norske menn akkurat.

Anonymkode: 0e7fb...d5c

• Liker 5
Skrevet
1 hour ago, BMW 5-serie 535D said:

Bor du på et lite og veldig isolert sted?

Anonymkode: be0d8...0cb

• Liker 11
Skrevet
1 time siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Jeg har også samme "erfaring". Er du mørk i huden og ser klassisk kjekk ut, så har du bedre odds enn typiske norske gutter/menn.

Anonymkode: 48664...0f2

• Liker 3
Skrevet

Vel, min mann er araber, og var en player av de store da vi møttes. Hadde fire faste ff han måtte runde av da han møtte meg, og ofte en ny hver helg. 

Holdt på å ikke bli oss på grunn av dette, for jeg taklet at en sur dumpet dame ringte meg for å fortelle hvilken player han var, men da nr 2 ringte fikk jeg nok. Han måtte virkelig jobbe meg inn igjen. 

Er man pen og sjarmerende, og oppfører seg (iallefall tilsynelatende) som en gentleman, så har opprinnelse lite å si. 

Anonymkode: 599ca...ad1

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, min mann er araber, og var en player av de store da vi møttes. Hadde fire faste ff han måtte runde av da han møtte meg, og ofte en ny hver helg. 

Holdt på å ikke bli oss på grunn av dette, for jeg taklet at en sur dumpet dame ringte meg for å fortelle hvilken player han var, men da nr 2 ringte fikk jeg nok. Han måtte virkelig jobbe meg inn igjen. 

Er man pen og sjarmerende, og oppfører seg (iallefall tilsynelatende) som en gentleman, så har opprinnelse lite å si. 

Anonymkode: 599ca...ad1

serr?! hvordan er det mulig?

kan du fortelle litt mer om han?

er han høy eller lav? er han kjekk eller ikke? har han stor eller liten kuk? er han skallet eller har hår på hode? er han clean shaven eller har skjegg? hvilket arabisk land er han fra?

kan du svare på disse spørsmålene?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

serr?! hvordan er det mulig?

kan du fortelle litt mer om han?

er han høy eller lav? er han kjekk eller ikke? har han stor eller liten kuk? er han skallet eller har hår på hode? er han clean shaven eller har skjegg? hvilket arabisk land er han fra?

kan du svare på disse spørsmålene?

glemte å spørre om hvordan ser kroppen hans ut? er han muskuløs eller chubby eller tynn eller feit??

Gjest Dødningehode
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

stemmer dette?

De kvinnene jeg kjenner som finner seg utlendinger er i hvert fall lette å identifisere, fordi de deler en del trekk, som lav intelligens, overdreven sminkebruk og daddy issues. Det kan jo være helt tilfeldig, og jeg har ikke noe imot hverken dem eller utlendingene deres, men hvis det bare er fitta du er ute etter likevel, har du i hvert fall noen kjennetegn å gå etter hvis statistikken min er allmenngyldig.

Skrevet

Norske kvinner er vel helst drita lei av menn som bare skal ha fitte, samme hvilken nasjonalitet de har. Lover deg: blir mer på deg om du heller prøver finne deg en kjæreste. Du får mange konkurrenter om du bare vil ha sex, siden det er spesialiteten til norske menn. Men hvis du vil være kjæreste med damene kan du velge og vrake i damer, og har nesten ingen manlige konkurrenter. 

Anonymkode: 576a4...9fd

• Liker 4
Skrevet

Av de utlendingene som har tilnærmet meg så har de tilnærmet seg meg på en veldig utilpass og ekkel måte og vært veldig ekle i måten de har oppført seg mot meg på. Har riktignok holdt på litt med en latin mann, men han var snill og behandlet meg bra. Er kun det det går på for min del.

Anonymkode: 621d6...7cf

• Liker 6
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

slite med å få norsk fitte

Når utgangspunktet ditt er dette - ja, da sliter du, heldigvis. 

• Liker 15
Gjest Warrior
Skrevet (endret)

.

Endret av Warrior
Gjest Dødningehode
Skrevet
2 minutter siden, Hedy Lamarr skrev:

Når utgangspunktet ditt er dette - ja, da sliter du, heldigvis. 

Skjønner ikke helt problemet. Har du aldri tenkt at «akkurat nå har jeg bare lyst på pikk»?

Skrevet
Akkurat nå, Dødningehode skrev:

Skjønner ikke helt problemet. Har du aldri tenkt at «akkurat nå har jeg bare lyst på pikk»?

Ikke meg du spør, men menn og kvinner er forskjellige. Jeg tenker ofte at jeg har lyst på pikk, men samtidig har jeg mer lyst på han pikken sitter på enn akkurat bare en pikk. En hvilken som helst pikk har jeg ikke lyst på.

Anonymkode: 0e7fb...d5c

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...