Rosenrød Skrevet 8. april 2005 #1 Skrevet 8. april 2005 Er det slik at dersom sn-pakken din stoppes i tollen så får du refundert både momsen og tollen du betaler eller bare en av delene? Og hva må du gjøre hvis dette skjer?
Gjest Gjesta Skrevet 9. april 2005 #2 Skrevet 9. april 2005 Begge deler, sende de en mail og fakse kvittering med refnummer på
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #3 Skrevet 9. april 2005 Får du pengene tilbake, eller kan du få varer for den fordien på sn? hvis alt 1 over: bare oppgir du ditt vanlige norske kontonr?
Gjest olive Skrevet 10. april 2005 #4 Skrevet 10. april 2005 Får du pengene tilbake' date=' eller kan du få varer for den fordien på sn? hvis alt 1 over: bare oppgir du ditt vanlige norske kontonr?[/quote'] Jeg fikk pengene overført til den kontoen jeg opprinnelig brukte til betalingen.
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #5 Skrevet 10. april 2005 oki, jeg bruker vanligvis kredittkort. da får jeg bruke bankkortet mitt neste gang da oppgav du da kontonr ditt, eller skjedde alt automatisk når du fakset inn kvitteringen fra tolvesenet.? Et spørsmål til: gjelder dette bare for forsendelser mellom 200 kr og 1000 kr, eller også for dem over 1000 kr? Og; får man bare refundert selve tollen eller også tollgebyret?
Gjest manic Skrevet 10. april 2005 #6 Skrevet 10. april 2005 Det bør jo være en selvfølge at man skriver en mail ved siden av der man ber om de kan betale tilbake, det er jo ikke noe de lover å gjøre, det er vel mere en service gest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå