Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at dersom sn-pakken din stoppes i tollen så får du refundert både momsen og tollen du betaler eller bare en av delene? Og hva må du gjøre hvis dette skjer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Begge deler, sende de en mail og fakse kvittering med refnummer på

Gjest Anonymous
Skrevet

Får du pengene tilbake, eller kan du få varer for den fordien på sn? hvis alt 1 over: bare oppgir du ditt vanlige norske kontonr?

Skrevet
Får du pengene tilbake' date=' eller kan du få varer for den fordien på sn? hvis alt 1 over: bare oppgir du ditt vanlige norske kontonr?[/quote']

Jeg fikk pengene overført til den kontoen jeg opprinnelig brukte til betalingen.

Gjest Anonymous
Skrevet

oki, jeg bruker vanligvis kredittkort. da får jeg bruke bankkortet mitt neste gang da :) oppgav du da kontonr ditt, eller skjedde alt automatisk når du fakset inn kvitteringen fra tolvesenet.?

Et spørsmål til: gjelder dette bare for forsendelser mellom 200 kr og 1000 kr, eller også for dem over 1000 kr? Og; får man bare refundert selve tollen eller også tollgebyret?

Skrevet

Det bør jo være en selvfølge at man skriver en mail ved siden av der man ber om de kan betale tilbake, det er jo ikke noe de lover å gjøre, det er vel mere en service gest :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...