AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #1 Skrevet 29. januar 2019 Hei! Jeg har på grunn av mye løshud og heng fått ganske lavtsittende øyenbryn med ujevn fasong. Det ser ikke bra ut og jeg finnes ikke komfortabel med hvordan jeg ser ut på grunn av dette. Jeg prøver å spare til operasjon men på grunn av ganske lav økonomi tar det lang tid. Men nå klarer jeg ikke å se sånn ut lengre. Vil vokse bort øyenbrynene og begynne å tegne på nye litt lengre oppe med fasong. Er det noen som kan anbefale sminkeprodukter til dette som ikke koster så alt for mye? Og som gjerne er vannfast så det er trygt å gå ut i regnet? Anonymkode: bbd21...951
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #2 Skrevet 29. januar 2019 Hjelp.... du er klar over at det vil se utrolig fake og påmalt ut? Har sett en del eksempler på det og skrekk og gru.... Anonymkode: 9ef88...70d
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #3 Skrevet 29. januar 2019 Jeg anbefaler "anastasia dipbrow" på det sterkeste! Du får kjøpt den på de fleste sminkebutikker mener jeg på. Det kan være litt vanskelig å "forme" brynene i starten, men du kommer fort inni det. Jeg var lenge ufornøyd med mine naturlig bryn, men får stadig komplimenter etter jeg startet med denne Legger med en video til hvordan du påfører produktet: Anonymkode: f92c1...736
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå