Gå til innhold

Noen her som har tatt bachelor i idrett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker på å starte på en ny bachelor, da jeg ikke trives i nåværende yrke. Er 23 år gammel, og har fullført en bachelorgrad for 2 år siden. Har lyst å studere bachelor i idrett, og lurer på om noen her har erfaringer med studiet?:-)

Anonymkode: 0ef47...d7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Ikke studert idrett, men jeg kan ikke se for meg at det er en vinner på arbeidsmarkedet, for å si det slik. Da må du i så fall være forberedt på å bli PT eller gymlærer. 

Anonymkode: 89139...bf0

Skrevet

Hva har du tenkt til å bruke den til?

Anonymkode: 52379...10a

Skrevet

Jeg ønsker å jobbe på treningssenter, være PT eller jobbe med helsefremmende tiltak. For noen positive svar🤣

Skrevet

Kan du bruke din nåværende bachelor i noe lignende? Evt videreutdanning/kurs/ekstra fag hvis du vil jobbe innen idrett? 

Hvis ikke, ville jeg nok gått for Norges idrettshøgskole. I og med at den er anerkjent og sikkert størst muligheter for jobb i ettertid :-)

Anonymkode: 8c235...71f

Skrevet

Jeg har en bachelor i barnevern, så nei. Det blir dessverre ikke aktuelt å flytte for å gå på Norges idrettshøgskole, selv om det sikkert er helt topp. Takk for svar:)

Skrevet

Har ikke studert det, men med de to bachelorgradene kan du kanskje jobbe innenfor forebyggende arbeid med barn og ungdom? Kommer jo litt an på hva graden inneholder av fag også, idrett kan være så mangt.

Anonymkode: ff2c4...c1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...