AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #1 Skrevet 29. januar 2019 Sofaen min gir meg støt 😱 jeg har hørt at hvis man sprayer skyllemiddel blandet i vann på sofaen så skal det hjelpe ? Er det noen som har prøvd det? Isåfall hvor mye vann og hvor mye skyllemiddel brukte du da ? Jeg innbiller meg at det vil sette flekker og lukt i sofaen. Så jeg har ikke turt å prøve enda. Men nå begynner jeg å bli lei av og få støt bare jeg beveger meg i sofaen 😒 Andre tips som kan fungere mot støt tas i mot med gledet. Anonymkode: 097ad...b68
skrue Skrevet 29. januar 2019 #2 Skrevet 29. januar 2019 Du må øke luftfuktigheten inne om det er et stort problem. Statisk elektrisitet er stort sett bare et problem i vinterhalvåret fordi luften da er tørrere enn ellers (pga oppvarming). En liten test kan være å la døren stå åpen etter dusjing.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #3 Skrevet 29. januar 2019 Som nevnt over gjelder dette gjerne tørrere luft ja, med mindre det har vært slik siden i sommer? Åpne badet etter dusjing, sette en bolle med vann inn i en varm komfyr og åpne døren kan hjelpe, evt sette en bolle med vann rett ved en peis om dere har. Bare få litt mer vann ut i luften. Om du har sofatrekk som kan tas av - vask det i maskinen med tøymykner. Anonymkode: 39681...090
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #4 Skrevet 29. januar 2019 Hvilket stoff er klærne dine laget av? Og sofaen? Her får ungene støt hvis de har på ullklær med polyesterklær over. Jeg som for det meste går i bomull får ikke støt. Vi har en sofa i ull og en i polyester. Anonymkode: 5c95c...cd6 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #5 Skrevet 30. januar 2019 Det finnes anti-statisk spray som ikke setter flekker. Hør i en møbelbutikk Anonymkode: f22bd...d01
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #6 Skrevet 30. januar 2019 Dra ut kontakten. Anonymkode: 224d0...e00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå