Gå til innhold

Sex og kondom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han jeg dater vil ikke ha sex med kondom. Han sier han ikke kjenner så mye da. Men  jeg går ikke på noe prevensjon så jeg må jo nesten ha sex med kondom. Men jeg føler meg litt egoistisk hvis jeg skal si at vi må ha sex med kondom, når det ikke er deilig for han. Skal jeg bare ligge og nyte og han kjenner nesten ingenting. Det blir jo feil. 

Anonymkode: f2ad3...f3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligge å nyte! Æsj for et kjedelig kvinnemenneske du er. 

Gjest Lexie Grey
Skrevet

Er det noen som er egoistisk her, så er det han! Så klart skal du få han til å bruke kondom, skal dere risikere at du blir gravid og får kjønnssykdommer, bare fordi han skal få nyte? Nei, stå på ditt og si at du ikke vil ha sex med han så lenge han ikke vil bruke kondom. 

Skrevet

Da er det jo bare å diskutere om dere er klare for å bli foreldre.... 

Anonymkode: 20e28...22b

• Liker 4
Skrevet

Dere får droppe å ha sex da...

Anonymkode: 81124...58a

• Liker 4
Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Kjenner ikke så mye da? Mister han følelsen av kondom eller? 

Du kan jo spørre om han vil ha barn siden han ikke vil bruke kondom. Hvis sex ikke gir han nytelse med kondom så får du suge eller runke han tilslutt. Er det noe prevensjon du kan bruke? Eller tåler du det ikke? 

Endret av Kvelertak
Skrevet

Hvis en mann hadde tørt å si det til meg med viten om at jeg ikke brukte prevensjon, så hadde jeg mistet totalt lysten på han. Fordi dette er noe dumme idioter sier som tror de har magisk sperm som ikke kan gjøre noe galt. Jeg ligger ikke med dumme idioter.

Ikke ha sex uten kondom for å så runke eller suge, det kan komme lystdråper før orgasme som gjør deg gravid. 

Anonymkode: 94902...f48

• Liker 4
Skrevet

Helt absurd at det enda finnes slike menn. Jeg har vært borti et par som indirekte prøvde å lure seg til sex uten kondom, men ikke faen om jeg lar det skje. Det er ikke bare damas ansvar å sørge for prevensjon, selv om det er skremmende mange som vokser opp i den tro. Æsj ass.

Anonymkode: 497db...7d0

• Liker 4
Skrevet
1 hour ago, Pillow of Dragon said:

Ligge å nyte! Æsj for et kjedelig kvinnemenneske du er. 

Hæ?

Anonymkode: 68859...b26

• Liker 2
Skrevet

Kommer han? En del menn som sier de ikke kjenner noe for å slippe kondom. Ofte kjenner de det, men vil ikke bruke det, fordi det er deiligere uten. Men det hjelper ikke når du ikke går på piller. Du er IKKE ego. Som vanlige er det kvinnene som går på piller, og gutta som vil droppe dongen.

Anonymkode: 6ce18...8c1

• Liker 2
Skrevet

Dette sa vel egentlig kjæresten min også, på en veldig mye finere måte..da jeg forklarte han hvorfor det var uaktuelt for meg å gå på hormonprevensjon fant vi noen tynne kondomer som fungerer bra og vi koser oss med det. Ikke la han presse deg.

Anonymkode: ba1e1...f2d

Skrevet

Gi han valget; Plukke opp en pakke intense-kondomer, eller bli enig om fineste gutte- og jentenavn + pluss lage liste over aktiviteter dere kan gjøre mens antibiotikakuren tar knekken på mycoplasmaen.

Kult at du er streng👍🏻 Han har garantert pratet seg bort fra kondom før.

Anonymkode: dae55...d0f

Skrevet

Nei det er søren meg ikke egoistisk å kreve å bruke kondom! Du SKAL kreve å bruke kondom, og at han sier han ikke gidder det sier mye om han , han respekterer deg ikke og er altfor uansvarlig til å ha sex. Han driter i om du er klar for barn eller ikke, og er sannsynligvis ikke klar for barn selv heller, men forventer at du skal ta den fysiske og psykiske helserisikoen med å bli gravid og tar det som en selvfølge at du skal ta abort. Eller så er han fryktelig kunnskapsløs og tror det skal mye til å bli gravid, i så fall er han også altfor uansvarlig og umoden til å ha sex. 

Det finnes kondomer som er ultratynne så det er bare tull å si at han ikke kjenner noe! Menn kjenner noe selv med en tykk silikon penishylse. Det er kvinneundertrykkende holdning å tenke mer på egen nytelse enn å tenke på helserisikoen for deg! Hadde jeg vært deg hadde jeg sluttet å ligge med han for han høres ikke god ut.... 

Anonymkode: 92cc7...a61

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...