Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt skjelven fortsatt og føler meg som verdens verste mor! Jeg skled i trappen i dag og mistet min 3 uker gamle baby i gulvet. Var heldigvis helt nederst i trappen så han datt ikke så langt som han kunne gjort, men likevel... Det var helt grusomt. Ringte selvfølgelig til lege med en gang og alt så bra ut i følge hun på legevakten så alt ser ut til å ha gått bra. Men jeg kjenner jeg har fått helt skrekken! Er det noen andre som har opplevd noe lignende med så små babyer? Hvordan gikk det? 

Anonymkode: e33ef...7c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg skled i trappa og falt på  rompa/ryggen med ungen på armen/brystet da han var noen uker gammel. Var kjempesliten og hadde på ullsokker, en dårlig kombinasjon. Vi kontaktet aldri lege da barnet kun var oppå meg. 

Følte meg som en forferdelig mor, men det gikk jo bra. Var veldig emosjonell og mye følelser generelt i den perioden.

Anonymkode: 5a474...0ce

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt skjelven fortsatt og føler meg som verdens verste mor! Jeg skled i trappen i dag og mistet min 3 uker gamle baby i gulvet. Var heldigvis helt nederst i trappen så han datt ikke så langt som han kunne gjort, men likevel... Det var helt grusomt. Ringte selvfølgelig til lege med en gang og alt så bra ut i følge hun på legevakten så alt ser ut til å ha gått bra. Men jeg kjenner jeg har fått helt skrekken! Er det noen andre som har opplevd noe lignende med så små babyer? Hvordan gikk det? 

Sklei ned trappa med baby 9 mnd på armen, falt ut av armene mine og i snøen med ansiktet først. Barnet fikk heldigvis ikke en eneste skramme, ble bare redd og gråt masse. Selv skadet jeg foten hardt og har plager ennå, snart 3 mnd senere.

De tåler masse, men jeg turte ikke å gå trappen med baby på 2.5 måned!

Anonymkode: 5c8b5...c4f

Skrevet

Huff! Føler med deg. Har vært borti noe tilsvarende selv, det gikk bra.

Anonymkode: 1c9e5...cd8

Skrevet

Har vært der selv, men min var 7-8 mnd, Skled ned halve trappen. Jeg tok av for det meste av fallet selv og fikk baby oppå meg,, jeg var gul og blå både her og der og sjeleglad for at jeg ikke ble mer skadet. Babyen bare dunket hånden i gelenderet. Men jeg ble mye mer forsiktig i trappen etter det. Veldig obs på hvilke sokker jeg brukte og tok det mer med ro når jeg gikk i den. Og det er jeg fortsatt, snart 3 år siden nå. 

Anonymkode: 6a670...cb7

Skrevet

En lærer jeg hadde på barneskolen falt på isen med datteren i armene. Hun var gipset fra midjen og ned til anklene i flere måneder etterpå.

Anonymkode: 75699...49e

Skrevet

Du kan da ikke for at du falt! Uhell skjer!! 

Anonymkode: d4a18...74e

• Liker 5
Skrevet

Uff. Så bra det gikk bra!

Her i huset er det ikke lov å bære babyen ned trappa uten sko/tøfler på. Har heldigvis ikke ramlet ned trappa med noen av barna hittil. 

Jeg ramlet dog på isen to ganger mens jeg var høygravid, men av en eller annen grunn var det som om jeg automatisk lente meg bakover i det jeg holdt på å falle, så jeg landet på ryggen/rumpa begge ganger. 

Anonymkode: 2cc32...7bc

Skrevet

Uhell skjer ts. Du er ikke en dårlig mor fordeom!

Ja det kunne gått galt, men heldigvis gikk det bra:) 

Andre foreldre har rygget over barna sine og tatt livet av dem. Å ramle i trappa kan skje den beste. :) 

Anonymkode: 14e96...7d8

• Liker 2
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker said:

Du kan da ikke for at du falt! Uhell skjer!! 

Anonymkode: d4a18...74e

Ja, klart det var et uhell. Jeg kan likevel ikke forstå at jeg klarte å miste han! At jeg ikke klarte å holde han fast, liksom! Det har jeg utrolig dårlig samvittighet for. Men er selvfølgelig sjeleglad for at det gikk bra. Heretter blir det å bare gå i trappen med ham når det er absolutt nødvendig og å bruke tøfler når jeg gjør det. 

Skrevet

Typisk bæibier å spenne bein på folk.

Anonymkode: dfda0...857

• Liker 2
Skrevet

Det skjedde aldri, men vi tenkte mye på det da jeg var gravid. Falt faktisk en gang da jeg var gravid men gikk bra. 

Satt opp gelender i hver trapp i huset og ble enig med hverandre at vi alltid skulle gå rolig ned trappen og holde langs gelenderet. 

Anonymkode: 22f85...692

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...