AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #1 Skrevet 29. januar 2019 Er usikker på om jeg har klamydia i halsen, er det stor sjangs for at jeg hr smittet en person ved å utføre oralsex da? Vet man kan bli smittet ved å utføre oralsex og mannen feks kommer inni munnen din, men leste en plass at det ikke er like stor sannsyntlighet for at man smitter andre veien og at de derfor ikke utfører halsprøver uten gos grunn. Skal teste meg såklart men fint å høre erfaringer :) Anonymkode: 31481...f41
Arna2 Skrevet 29. januar 2019 #2 Skrevet 29. januar 2019 6 hours ago, AnonymBruker said: Er usikker på om jeg har klamydia i halsen, er det stor sjangs for at jeg hr smittet en person ved å utføre oralsex da? Vet man kan bli smittet ved å utføre oralsex og mannen feks kommer inni munnen din, men leste en plass at det ikke er like stor sannsyntlighet for at man smitter andre veien og at de derfor ikke utfører halsprøver uten gos grunn. Skal teste meg såklart men fint å høre erfaringer Anonymkode: 31481...f41 Sjekk deg for HPV viruset også du!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå