Gå til innhold

Gutta, hvordan skal vi kvinner takle at dere får prestasjonsangst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er helt normalt, slapp av!

Men hvordan vil dere at vi kvinner skal håndtere det? Si noe? Gjøre noe? Late som ingenting? Del erfaringer så kan vi gjøre opplevelsen bedre!

Anonymkode: 09e1a...8e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og kvinner kan også dele hvordan gutter kan takle at dere får prestasjonsangst også? To tråder i en smekk!:)

Skrevet

Jeg som kvinne tar vekk prestasjonen og lar han ligge og slappe av mens jeg suger. Sier at jeg skal ta meg av han, spør hva han tenner på. Jeg merker at å spørre hva en tenner på under sex hjelper veldig, da er tankene deres på sex i stedet for å prestere, instant boner. Stryke på mage og lår samtidig, kikke opp på han fra dere nede og spørre om han har det fint. At dama er såpass komfortabel og intim at hun kan snakke til han mens penisen  ligger inntil kinnet hennes bryter mange barrierer😅 

Snakking, kos, fnising, latter og good times gir lite tid til å tenke seg om og bekymre seg.

Anonymkode: f22f3...14e

• Liker 6
Skrevet

Jeg synes prestasjonsangst er veldig turn-off, men mener likevel at jeg er flink på å håndtere det. Har fått skryt for det av flere. Tar over kontrollen så fort jeg merker det, bruker masse tid på klining og kosing, suger han og setter meg rett og slett på han når han er hard nok. Så fort han er inni meg er det alltid greit. Alt mens jeg later som ingenting.

Men det var gutta som skulle svare her. Unnskyld.

Anonymkode: 52911...7e1

Skrevet

Ikke spør om han har det fint. Da fremhever en jo bare at det ikke går bra. Kline og tafse og late som ingenting til det går litt bedre er løsningen.

Anonymkode: 260f6...df7

Skrevet

Jenta, bare ikke stress med det.

Anonymkode: 9cf73...65e

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke spør om han har det fint. Da fremhever en jo bare at det ikke går bra. Kline og tafse og late som ingenting til det går litt bedre er løsningen.

Anonymkode: 260f6...df7

Jeg mente ikke om det gikk bra i forhold til noia, men om han nyter å bli sugd lissoooom.

Anonymkode: f22f3...14e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...