Gå til innhold

Uff, hjelp. casualpartners.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble ganske satt ut i dag. En jeg jobber med syntes det var pinlig å si det til meg, men han sa at mitt for og etternavn er på profil på casualpartners.no. Jeg har aldri hørt om nettstedet en gang. Han sa at en kompis hadde sett mitt navn der, sted og alder stemte også.

Jeg gikk inn på nettstedet. Jeg er ikke engang på facebook, så det tok litt tid å prøve å finne ut hvordan det kunne slettes. Trykket "glemt passord" for å se om mailadressen min og var registrert der. Fikk da mail med et typisk generert passord. Logget inn for å prøve å slette, men fant ingen sted å gjøre det. Da jeg trykket for å logge av kom det bare opp andre nettsider. C-date og diverse annet. Mens jeg var pålogget dukket det opp flere meldinger som man må betale for å lese, fra menn som bor nært meg.

Jeg googlet litt, og så at nettsiden forbindes med svindel. Har jeg gjort alt verre nå som skrev inn mailadressen min der?

Er det både ekte folk og sånne falske profiler der? Bor på et lite sted, de fleste her vet at jeg har samboer og at jeg uansett slett ikke ville vært på en sånn side.

Anonymkode: 91190...d66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på facebook en liten stund før. Kan svindlere ha tatt navn, alder og mailadresse derfra? Men hva er poenget? Jeg har ikke fått mail fra nettsiden. Helt tilfeldig at jeg fant ut at det er en profil der 

Skrevet

Ingen som vet? Opplevd lignende fra andre nettsider eller apper?

Sjekket søppelmailen min nå. Der var det en mail fra casualpartners fra for over en uke siden: "Noen venter på deg" og så kan man velge mellom tre abonnementer på nettsida. Kan hende jeg har fått før og, søppelmailen tømmes vel etter en viss tid. Jeg sjekker den aldri

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...