Gå til innhold

Dere som er unge( 23 eller yngre) Jeg har noen spørsmål til dere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nevn alder først

Er det noe som vi « gamlinger» over 30 ikke skjønner noe av som dere driver med? 

Spiser du kjøtt?

Kunne du tenkt å ha vært ung på 90-tallet eller 80-tallet? 

Har du noe kjennskap til Super Nintendo? Eller er det veldig «Old School»?

Er likes på sosiale medier meningen med livet?

Er det vanlig med kosmetiske behandlinger i blant dine venner? Hvordan får dere råd til det? 

Hvor gammel var du da du oppdaget KG? Har KG påvirket deg på noen måte? 

Er det noen ting du ikke forstår med eldre folk( vi over 30), du mangler referansene til? F eks musikk, film osv.  

Anonymkode: 0e506...871

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man er ung når man er opp til 29, er 28 selv

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nevn alder først

Er det noe som vi « gamlinger» over 30 ikke skjønner noe av som dere driver med? 

Spiser du kjøtt?

Er det vanlig med kosmetiske behandlinger i blant dine venner? Hvordan får dere råd til det? 

Er det noen ting du ikke forstår med eldre folk( vi over 30), du mangler referansene til? F eks musikk, film osv.  

Man er ikke gammel når man er i 30 åra

Ja

Er man minst 20 så var man ung på 90 tallet men ja

Its the shit!

nei

nei og nei

24 og nei

nei

Anonymkode: 25b82...85a

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nevn alder først

Spiser du kjøtt?

21,

ja

Ja

nei, fordi da hadde jeg vært gammel nå.

Masse kunnskap til super Nintendo, men ja det er old school. For noen ja, ikke for meg.

Kjenner noen, ikke vanlig. De jeg kjenner har gjort pga smerte i kroppen. 19/20,

dama brukte det på en måte å beskymre seg over kjærlighets livet våres, og dere kom med de verste tipsa, og gjorde alt mye verre. Takk forresten.

Det er noe, men ikke så mye.

Anonymkode: 75cb7...176

Skrevet

22 her

Ja, er ting med min generasjon ikke jeg heller skjønner meg på så

Ja

Ja

Ja har kjennskap til det, men jeg vokste opp med nintendo 64

Likes er ganske ubetydelig i min vennekrets

Ganske normalt, de fleste tar fillers i leppene. Folk får råd til det med stipend eller jobb. 

Begynte å henge på KG i 2015, lagde bruker myyye senere. Har påvirket mitt syn på hvor dumme mange folk egentlig er. 

Har ikke spesifikke eksempler, men er noen referanser jeg føler jeg ikke henger helt med på.

Skrevet

Er det noe som vi « gamlinger» over 30 ikke skjønner noe av som dere driver med? Sikkert.

Spiser du kjøtt? Ja, men de siste fire-fem årene aldri mer enn to ganger i uka og ofte mindre.

Kunne du tenkt å ha vært ung på 90-tallet eller 80-tallet? Nei. 50- og 60-tallet derimot tiltaler meg veldig.

Har du noe kjennskap til Super Nintendo? Eller er det veldig «Old School»? Vet hva det er. Bryr meg vel likemye som du bryr deg om Sega.

Er likes på sosiale medier meningen med livet? Nei.

Er det vanlig med kosmetiske behandlinger i blant dine venner? Hvordan får dere råd til det? Nei.

Hvor gammel var du da du oppdaget KG? Har KG påvirket deg på noen måte? 19. Er nå 21. Nei, KG påvirker ikke noe annet enn tidsbruken min. Meningene man leser her stemmer ofte ikke overens med de man møter i den virkelige verden, og da må man nesten forholde seg til det siste.

Er det noen ting du ikke forstår med eldre folk( vi over 30), du mangler referansene til? F eks musikk, film osv. Nei. Opplever at eldre folk er opptatt av å være "i tiden" når de snakker med meg.

Anonymkode: f4646...ac0

Skrevet

23

- Ikke noe jeg kommer på sånn umiddelbart.

Spiser du kjøtt?

- Ja

- Ja

- Nei, men har ikke kjennskap til nyere spillplattformer heller.

- Nei, men er bevisst på antallet.

- Har venninner som har tatt botox/restylane, men har ikke prøvd det selv. Har ikke lagt meg oppi hvordan de får råd til det, regner med at det handler om prioriteringer.

- 16. Tviler på at det har påvirket meg i særlig stor grad, leser mest for underholdning.

- Nei. Har de fleste populærkulturelle referansene på plass.

Anonymkode: a7a6b...adb

Skrevet

20 år

Er det noe som vi « gamlinger» over 30 ikke skjønner noe av som dere driver med? ja

Spiser du kjøtt? ja

Kunne du tenkt å ha vært ung på 90-tallet eller 80-tallet? noen ganger

Har du noe kjennskap til Super Nintendo? Eller er det veldig «Old School»? har kjennskap til det ja

Er likes på sosiale medier meningen med livet? nei

Er det vanlig med kosmetiske behandlinger i blant dine venner? Hvordan får dere råd til det? nei og vet ikke

Hvor gammel var du da du oppdaget KG? Har KG påvirket deg på noen måte? jeg oppdaget det da Linnea og Stine lagde podcasten sin Kvinneguidens venner 🙂

Er det noen ting du ikke forstår med eldre folk( vi over 30), du mangler referansene til? F eks musikk, film osv. Kommer jo helt an på. 

Anonymkode: d6ea6...383

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nevn alder først

20

Mulig, kommer ikke på noe nå.

Spiser du kjøtt?

Ja

Ja, virker som en befrielse å være ung uten sosiale medier

Ja, det er moro.

Nei, jeg poster aldri noe grunnet redsel for få likes

Nei, sparing 

Husker ikke eksakt. Det har hjulpet meg til å ikke se sort-hvitt på ting.

En god del musikk, artister etc som er utenfor mitt interesse området.

Anonymkode: c11c7...c09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...