AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #1 Skrevet 29. januar 2019 Jeg har vært uten jobb i 1 år nå og det ser ikke ut som det vil endre seg med det første. Jeg har en alt for generell utdannelse en bachelor innen økonomi og ledelse og faller ofte mellom to stoler. Jeg har mange hull i cv’n pga mange korte vikariater med arbeidsledighet i mellom. Dette kan jeg jo ikke noe for det har bare blitt sånn da vikariater har vært pga sykdom og svangerskap hos andre og stillingene da fylles så fort de kommer tilbake. Jeg er nå så lei, frustrert og oppgitt på engang. Hva skal jeg gjøre? Flytting er ikke et alternativ pga familie, pendle kan være aktuellt, men da vil jeg bli borte 12-13 timer pr dag noe som ikke er veldig praktisk med små barn. Praksis via nav kan være en løsning, men føler at det skjelden fører noe sted. Føler jeg famler i blinde egentlig. Har du noen råd? Anonymkode: 9d3db...4f2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #2 Skrevet 29. januar 2019 Fortsette med å søke jobbannonser, vær sterk, hold ut! Kanskje utvide søket? Anonymkode: 2b1b3...0ac
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #3 Skrevet 30. januar 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Fortsette med å søke jobbannonser, vær sterk, hold ut! Kanskje utvide søket? Anonymkode: 2b1b3...0ac Ts: Jeg søker og søker, men har ikke vært på intervju siden Mai i fjor. Søket er utvidet slik at jeg må pendle 1,5 time med tog Evt 1 time med bil. Radiusen er da på ca 15 mil ene veien og 6 mil den andre. Anonymkode: 9d3db...4f2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #4 Skrevet 30. januar 2019 Kan du bygge på med studier? Sjekk også nettstudier og div kurs. Anonymkode: f9e8a...632
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå