Gå til innhold

Overgangsalder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kom i overgangsalderen da jeg var 46. Etter det har jeg ikke hatt sexlyst overhodet. Eksen og jeg hadde ikke sex før det heller, så han merket ingen forskjell. Det var null sex uansett.

Jeg ba om skilsmisse av andre grunner, og det er nå gått 5 år siden overgangsalderen startet. I disse fem årene har jeg knapt kjent et blaff av sexlyst. Det er liksomt helt tomt. Det er litt trist, men samtidig så føler jeg egentlig ikke noe direkte savn i det daglige. 

Av denne grunn har jeg ingen planer om å gjøre noe med min sivilstatus som singel. Trives utmerket alene, og tror jeg kommer til å forbli det. Har meldt meg på Sukker, men får helt grøssninger når menn sender meldinger som starter med: "Hei. Liker du å kose mye?" Blunkefjes-smiley....

Nei. Jeg forblir nok alene.

Anonymkode: 470a2...330

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, Resignert skrev:

Ja, jeg anser "puling" som et naturlig og selvsagt element i det å ha sex. Om du mener jeg skal f.eks stryke henne på ryggen, og være fornøyd med det, så høres det direkte stusslig ut.  Om man setter stor pris på en saftig biff innimellom, er det jo vanskelig å bli fornøyd med litt salat....,

Uansett - om du ikke ønsker råd på KG, så snakk i alle fall med kona di hva hun tenker om hva situasjonen. Gå for all del ikke ut og skaff deg noen på si. Hvis dere er 50-55 år så har dere vel levd sammen lenge nok til å kunne ta tak i situasjonen som voksne mennesker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...