Gå til innhold

5g - er det verdt risken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser artikler om 5g ditt og datt. Snakkende kaffemaskiner og bleier. Hva er vits med dette? Å gjøre verden om til en mikrobølgeovn for raskere nett og "smarte" dingser? Ser for meg helsestatestikken om noen år.. hva med de sensitive for dette? Hvor skal de bo om det er antenner overalt? Da mener jeg de som sliter allerede nå, for de finnes.

Forskere har startet en kampanje for å stoppe 5g og kaller det et eksperiment med folks helse. Dette er leger som ikke er kjøpte å betalte.

Er det verdt det? Hva mener dere? Burde 5g stoppes? Jeg mener ja.

Anonymkode: 03751...93e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle de smarte dingsene lager jo bare masse søppel som er vanskelig å sortere/resirkulere også. Smartbleier er sikkert ikke det mest miljøvennlige liksom. 

Hvorfor skal vi være så jævla late at vi ikke kan titte inn i kjøleskapet, se på klokka eller se til barna våre ordentlig?

Jeg har mest lyst til å flytte ut i skogen. 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Sheltay Retrac skrev:

Alle de smarte dingsene lager jo bare masse søppel som er vanskelig å sortere/resirkulere også. Smartbleier er sikkert ikke det mest miljøvennlige liksom. 

Hvorfor skal vi være så jævla late at vi ikke kan titte inn i kjøleskapet, se på klokka eller se til barna våre ordentlig?

Jeg har mest lyst til å flytte ut i skogen. 

Enig. Snart er det vel bare virtuell skog igjen. 

Anonymkode: 11217...caf

• Liker 2
Gjest Yng Plyng
Skrevet

Jeg er ikke skeptisk til 5g, men mer skeptisk til dingser som gjør at vi blir like intelligente som aper. Vi må da kunne sjekke ungenes bleier, handle på butikken, gå på dass selv og puste selv uten at en iDings må fortelle oss det. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig !

skrekk-scenario med 5g. 

http://humansarefree.com/2018/11/hundreds-of-birds-dead-during-5g.html?m=0

Ja den så jo seriøs ut. :fnise: 

Sånt skjer i blant, med helt naturlige årsaker. Ornitologer himler tydeligvis litt med øynene over sensasjonsoverskriftene i avisene når dette skjer. 

Anonymkode: 88b2f...582

• Liker 1
Skrevet

Leser artikler om 5g ditt og datt. Snakkende kaffemaskiner og bleier. Hva er vits med dette? Å gjøre verden om til en mikrobølgeovn for raskere nett og "smarte" dingser? Ser for meg helsestatestikken om noen år.. hva med de sensitive for dette? Hvor skal de bo om det er antenner overalt? Da mener jeg de som sliter allerede nå, for de finnes.

Forskere har startet en kampanje for å stoppe 5g og kaller det et eksperiment med folks helse. Dette er leger som ikke er kjøpte å betalte.

Er det verdt det? Hva mener dere? Burde 5g stoppes? Jeg mener ja.

Anonymkode: 03751...93e

Forskning viser at stråledosen vi vil få fra 5g-nettet er langt under anbefalte maks-verdier. Det er klart at dosen nok vil variere ettersom hvor tett 5g-mastene står, men det vi foreløpig vet er at det er ufarlig for mennesker.

Anonymkode: 5423e...096

• Liker 2
Skrevet

Enig !

skrekk-scenario med 5g. 

http://humansarefree.com/2018/11/hundreds-of-birds-dead-during-5g.html?m=0

Hva med å sjekke kilden først?, humansarefree er en ordentlig konspirasjonsside. Hva blir det neste?, chemtrails?, HAARP?, vaksiner forårsaker autisme? eller at jorden er flat?.

Her kan du lese sannheten om denne konspirasjonsteorien: https://www.snopes.com/fact-check/5g-cellular-test-birds/

Anonymkode: 29c15...de1

• Liker 1
Skrevet
On 01/29/2019 at 3:28 PM, AnonymBruker said:

Hva med å sjekke kilden først?, humansarefree er en ordentlig konspirasjonsside. Hva blir det neste?, chemtrails?, HAARP?, vaksiner forårsaker autisme? eller at jorden er flat?.

Her kan du lese sannheten om denne konspirasjonsteorien: https://www.snopes.com/fact-check/5g-cellular-test-birds/

Anonymkode: 29c15...de1

På spørsmål om troverdighet fra Snopes blir svaret sånn:
The answer is in its name, S NOPE S.

Snopes er like "troverdig" som Faktisk-punkt-no.
Akkurat som mainstream media så er de alltid politisk korrekt, hvilket ofte er har tvilsom sannhetsgehalt.

Fordi Faktisk eies av MSM, også kjent som løgnenes beskyttere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...