Gå til innhold

Nye nydelige leppefarger fra L'Oreal.

Anbefalte innlegg

Gjest Xavia
Skrevet

Tidligere i uka prøvde jeg en ny gloss. :kyss: L'Oreal hadde nemlig fått inn en ny variant av sin gloss som het: Glam Shine Juice.

Flere av fargene var såkalte "leppefarger". Dvs det ble et naturlig, men veldig glansfult resultat. Fargen jeg sikret meg heter Juice Caramel og gir , nesten flaut å si det, men sånn Angelina Jolie lepper. :oops: Litt brun-naturlige, og med masse gloss. (Jeg er skikkelig fornøyd mao)

De hadde også fargene Nude Juice og Juice Sand, hvor førstnevnte er litt mer rosa, og den sistnevte litt lysere leppefarge (les brun/rosa) enn den jeg endte opp med.

Jeg fikk ikke prøvd Nude Juice, men ser på reklamen at jeg tror jeg ønsker meg den også...

Disse er ikke proppet fulle av glitter slik som de andre glossene fra L'Oreal, så ser derfor ut som en vanlig glossy gloss. Den satt jammen på en stund også.

Hater du å bruke gloss er den ingenting for deg, for meg som bare bruker gloss, var den ikke annet en supert.

:sexy:

Videoannonse
Annonse
Gjest siri piri
Skrevet

var den klissete? liker at glossen har hold, men hvis den da er veldig klissete fikser jeg det ikke.. :)

hadde egentlig tenkt å kjøpe en ny juicy tube, men ble litt fristet av denne nå da...

Gjest Gjesta
Skrevet
var den klissete? liker at glossen har hold, men hvis den da er veldig klissete fikser jeg det ikke.. :)  

hadde egentlig tenkt å kjøpe en ny juicy tube, men ble litt fristet av denne nå da...

Synes denne glossen ser kjempeklissete ut på reklamen ihvertfall, selv om de reklamerer for at den ikke er det... :roll:

Gjest Xavia
Skrevet

De reklamerer for at den ikke er klissete, og jeg synes faktisk at de holder det de lover. Den kan ikke sammenlignes med Juicy Tubes, de er klissete de!

De er jo ikke overdådige dyre, så å la seg friste, tror jeg ikke ruinerer noen.

Gjest Daniella_
Skrevet

Har siklet på disse glossene en stund. Men, har de ikke kommet med enda flere farger også?

Mener det finnes flere enn 3 nemlig ?

Gjest Xavia
Skrevet
Har siklet på disse glossene en stund. Men, har de ikke kommet med enda flere farger også?

Mener det finnes flere enn 3 nemlig ?

Jo, jeg tror det er kommet ca 6 farger til sammen. De jeg nevnte var de jeg synes så ut til å ha en mest mulig naturlig farge.

Gjest siri piri
Skrevet

hvordor heter glosser alltid noe som gir meg lyst til å sluke hele ennholdet... :o

Gjest Anonymous
Skrevet
De reklamerer for at den ikke er klissete' date=' og jeg synes faktisk at de holder det de lover.[/quote']

Jeg synes også den holder det de lover. Det er den minst klissete glossen jeg har kjøpt ihvertfall. Fine farger også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...