Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 30 år og har planer om å starte å studere igjen. Jeg prøvde derfor på å ta S1 og S2 matten ifjor som privatist... Da det nærmet seg eksamen så skjønte jeg at jeg trengte lengre tid på å lære meg disse faga. Jeg møtte opp på S1, der strøk jeg og på S2 møtte jeg ikke opp.

Hva skjer med den jeg strøk på? kommer den til å stå på vitnemålet mitt fra vgs? Jeg angrer nå på at jeg tok den da jeg tenker nå å ta en utdanning som ikke krever Realfaga. Er det slik at jeg MÅ ta den opp igjen og bestå i S1 for at vitnemålet mitt skal være "gyldig"? 

Anonymkode: 7b2e3...d79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du hadde et gyldig vitnemål fra før, så tror jeg ikke det skal ha noe å si. Jeg trodde jeg ville begynne på bioingeniør i fjor høst, så meldte meg opp til eksamen i ett realfag som jeg manglet våren før. I løpet av våren fant jeg likevel ut at det var sykepleier jeg ville bli, så endte opp med å aldri dra på den eksamen da jeg hadde et vitnemål med bra nok karakterer for sykepleie. Ble aldri noe problem med den eksamen (sett bort fra de tusenlappene jeg mistet da 😂)

Anonymkode: ba166...5f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...