AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #1 Skrevet 29. januar 2019 Pleide det ikke å stå på norsk: legg til en kommentar og lagt til for 8 timer siden.. synes det var på norsk når jeg sjekket i dag tidlig, men nå plutselig på engelsk? Eller er det bare jeg som surrer noe voldsomt? Fra iPad hvis det har noe å si. Anonymkode: 26abe...ccb
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #2 Skrevet 29. januar 2019 Jeg oppdaterte appen i går kveld, og det har vært sånn hos meg også siden da. Liker det ikke.. Anonymkode: d385a...13a
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #3 Skrevet 29. januar 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg oppdaterte appen i går kveld, og det har vært sånn hos meg også siden da. Liker det ikke.. Anonymkode: d385a...13a Takk for svar 🙂 Godt at det er flere som har lagt merke til det, da er det ihvertfall ikke meg som er surrete. Jeg liker det heller ikke.. 👿 skjønner ikke behovet for å måtte gjøre denne endringen.. Anonymkode: 26abe...ccb
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #4 Skrevet 29. januar 2019 Jeg ser jo nå det er gjort mange forandringer. Det har jo blitt forandringer fra «følg» til «follow» feks.. what The fuck 👿👿👿 HVA ER POENGET MED DENNE ENDRINGA DER?? Gud jeg er så lei av dissa oppdateringene 🤮🤮🤮 Anonymkode: 26abe...ccb
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #5 Skrevet 29. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser jo nå det er gjort mange forandringer. Det har jo blitt forandringer fra «følg» til «follow» feks.. what The fuck 👿👿👿 HVA ER POENGET MED DENNE ENDRINGA DER?? Gud jeg er så lei av dissa oppdateringene 🤮🤮🤮 Anonymkode: 26abe...ccb Skjønner ikke vitsen med dette her. Kan man ikke holde seg til ett språk? Jeg vil enten ha alt på norsk eller alt på engelsk, ikke denne salige blandinga det har blitt til nå. Don't fix it if it ain't broken, som man sier på godt norsk Anonymkode: d385a...13a
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #6 Skrevet 29. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke vitsen med dette her. Kan man ikke holde seg til ett språk? Jeg vil enten ha alt på norsk eller alt på engelsk, ikke denne salige blandinga det har blitt til nå. Don't fix it if it ain't broken, som man sier på godt norsk Anonymkode: d385a...13a 👏👏👏👏👏👏 kunne IKKE vært mer enig med deg, spes siste setninga er den beste av de beste 👍👍👍👍👍 detta irriterer meg bare grenseløst 👿👿🤮🤮 Anonymkode: 26abe...ccb
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #7 Skrevet 29. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: 👏👏👏👏👏👏 kunne IKKE vært mer enig med deg, spes siste setninga er den beste av de beste 👍👍👍👍👍 detta irriterer meg bare grenseløst 👿👿🤮🤮 Anonymkode: 26abe...ccb Jeg fant forresten løsninga! Gå på innstillingene og bytt språk til norsk igjen. Når du klikker på "language" så er norsk helt øverst, men om du trykker der blir det av en eller annen grunn ikke skiftet. Så bla helt ned til norsk og klikk på den. Nå er Instagrammen min på norsk igjen Anonymkode: d385a...13a
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #8 Skrevet 29. januar 2019 Føkkings teite forandringer. FB var også plutselig forandret til engelsk her en dag. Måtte inn og gjøre det om til norsk igjen. og jeg fatter ikke hvorfor det hadde blitt sånn. Men denne miksen av engelsk og norsk var veldig rar! Anonymkode: e4e04...4fa
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #9 Skrevet 29. januar 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fant forresten løsninga! Gå på innstillingene og bytt språk til norsk igjen. Når du klikker på "language" så er norsk helt øverst, men om du trykker der blir det av en eller annen grunn ikke skiftet. Så bla helt ned til norsk og klikk på den. Nå er Instagrammen min på norsk igjen Anonymkode: d385a...13a Tusen ❤️Lig takk for at du fant det ut 💐 nå ble jeg GLAD juhu Anonymkode: 26abe...ccb
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #10 Skrevet 29. januar 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føkkings teite forandringer. FB var også plutselig forandret til engelsk her en dag. Måtte inn og gjøre det om til norsk igjen. og jeg fatter ikke hvorfor det hadde blitt sånn. Men denne miksen av engelsk og norsk var veldig rar! Anonymkode: e4e04...4fa Godt å se at vi er flere som irriterer oss over disse evinderlige forandringene/endringene/oppdateringene som i bunn og grunn ikke har noe som helst formål og mening 🤯 det er spm hun sa over her: if it ain’t broken, don’t fix it.. Åå som jeg ønsker meg en verden uten konstante meningsløse oppdateringer hele tiden. Jeg er født på feil tid jeg tror jeg.. var det så gæærrnt egentlig å bare ha NRK og fasttelefon? 😂 Anonymkode: 26abe...ccb
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #11 Skrevet 29. januar 2019 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fant forresten løsninga! Gå på innstillingene og bytt språk til norsk igjen. Når du klikker på "language" så er norsk helt øverst, men om du trykker der blir det av en eller annen grunn ikke skiftet. Så bla helt ned til norsk og klikk på den. Nå er Instagrammen min på norsk igjen Anonymkode: d385a...13a Forresten, kanskje du kan hjelpe meg med en ting til da? Jeg bruker IG på iPad. Før var bildene på hele skjermen, mens for en tid tilbake er det redusert til en stripe sånn at det blir svarte felt på begge sidene. Tror du det går an å få den til å bli «stor» igjen slik at bildene dekker hele skjermen? Hvis du finner ut det for meg er du Gud 😇😇 Anonymkode: 26abe...ccb
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #12 Skrevet 29. januar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Godt å se at vi er flere som irriterer oss over disse evinderlige forandringene/endringene/oppdateringene som i bunn og grunn ikke har noe som helst formål og mening 🤯 det er spm hun sa over her: if it ain’t broken, don’t fix it.. Åå som jeg ønsker meg en verden uten konstante meningsløse oppdateringer hele tiden. Jeg er født på feil tid jeg tror jeg.. var det så gæærrnt egentlig å bare ha NRK og fasttelefon? 😂 Anonymkode: 26abe...ccb Fasttlf og NRK høres enkelt og behagelig ut. Plutselig var jeg logget ut av Spotify på alle tre enheter og måtte finne nytt passord siden jeg ikke husket eller fant det gamle. Så skjedde det noe tull pga hodepine og jeg byttet en gang til. Men det var sånn automatisk komplisert passord jeg ikke husker eller klarer å skrive inn på andre enheter med hodepine, og nå er alt bare kaos og jeg ga f i hele dritten for i dag. Aaaaaaargh, livet er en evig innlogging! Passord - vik fra meg! Anonymkode: e4e04...4fa
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #13 Skrevet 30. januar 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Forresten, kanskje du kan hjelpe meg med en ting til da? Jeg bruker IG på iPad. Før var bildene på hele skjermen, mens for en tid tilbake er det redusert til en stripe sånn at det blir svarte felt på begge sidene. Tror du det går an å få den til å bli «stor» igjen slik at bildene dekker hele skjermen? Hvis du finner ut det for meg er du Gud 😇😇 Anonymkode: 26abe...ccb Jeg søkte litt rundt og fant mange med samme problem som deg, men ikke en eneste løsning dessverre. Virker som mye av årsaken er at Instagram kun har lagd appen for telefonbruk, så på en iPad vil ting se litt feil ut. Anonymkode: d385a...13a
Anim92 Skrevet 30. januar 2019 #14 Skrevet 30. januar 2019 Det var da de minste forandringene å irritere seg såpass over da..😬
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå